سرمربی آرژانتین: شماره 10 فقط به مسی اختصاص دارد وبس

سرمربی آرژانتین: شماره 10 فقط به مسی اختصاص دارد وبس

سایت رسمی فوتبالی- لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین قبل از مصاف روز سه شنبه تیمش مقابل کلمبیا در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد تصمیمش برای استفاده نکردن از پیراهن شماره 10 آلبی سلسته برای هیچ بازیکنی در تور آمریکا توضیحاتی ارائه داد.

آقای اسکالونی در پاسخ به سوالی در رابطه با پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین گفت:« پاسخ به این سوال خیلی ساده و راحت است. افرادی که به جام جهانی رفتند، همان شماره پیراهن هایشان را حفظ کرده اند. پیراهن شماره 10 آرژانتین هم مال مسی است؛ تا زمانی که بگوید به حضورش در تیم ملی ادامه خواهد داد یا خیر.»

اسکالونی در ادامه گفت:« من در مورد بحث شماره پیراهن ها تصمیم گیری کردم و کسی این بحث را دنبال نکرد. ولی پیراهن شماره 10 مختص مسی است و من چنین تصمیمی را گرفتم.»

او همچنین دیدگاهش را در مورد غیبت مسی در بازیهای دوستانه اخیر آرژانتین مطرح کرد و گفت:« وقتی بهترین بازیکن دنیا در زمین نیست، تیم می بازد، هیچ تردیدی نیست. ایده ما این است که تیمی را ساخته و پرداخته کنیم تا اگر مسی به تیم ملی بازگشت، در تیم احساس راحتی کند. در هر حال ما در حال آماده سازی تیمی هستیم که قدر پیراهنی که با آن بازی می کنند را بدانند وبعد از آن خواهیم دید که چه خواهد شد.»

پس از نمایش ضعیف تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی روسیه و حذف زودهنگام این تیم از گردونه رقابتها، لیونل مسی به سان سالهای اخیر با سیل عظیمی از انتقادات روبرو شد و همین انتقادات کافی بود تا مسی بار دیگر تصمیم به فاصله گرفتن از تیم ملی کشورش بگیرد. در حال حاضر لیونل مسی از تیم ملی دور است تا برروی زندگی شخصی وباشگاهی اش تمرکز کند و قرار است تا در مورد آینده اش در تیم ملی آرژانتین تصمیم گیری کند.

اسکالونی در سال 2017 به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی آرژانتین دراین تیم مشغول به فعالیت شد ودرحال حاضر به عنوان سرمربی موقت هدایت آلبی سلسته را در دست دارد.