دیدار اتفاقی روبرتو کارلوس و فیگو در هواپیما

دیدار اتفاقی روبرتو کارلوس و فیگو در هواپیما

سایت رسمی فوتبالی-روبرتو کارلوس در شبکه های اجتماعی عکسی را برای هوادارانش منتشر کرد که از اتفاقی بامزه خبر می داد. ستاره سابق فوتبال برزیل که اخیرا برای رویدادی کاری به ژاپن مسافرت کرده بود، هنگامی که برای بازگشت از ژاپن سوار هواپیما شده بود، با یکی از دوستان قدیمی اش در هواپیما روبرو شد: لوئیس فیگو

دیدار با دوست قدیمی بهانه خوبی بود تا روبرتو کارلوس با فیگو عکسی را به یادگار گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کند. کارلوس در توضیح این عکس نوشت:« دیدن یک دوست شادی آور است؛ لوئیس فیگو. خیلی خوب بود که در این پرواز با تو بودم.»

البته روبرتو کارلوس و فیگو اخیرا در سالن فیفا با یکدیگر و با یکی دیگر از دوستان قدیمی شان دیدار کرده بودند. در آن زمان هم روبرتو کارلوس با انتشار عکسی در کنار دوستان قدیمی اش نوشته بود: « لحظاتی تاریخی که در کنار این دوستان بزرگ تجربه کردم. مرسی دیوید بکام و لوئیس فیگو.»

روبرتو کارلوس بین سال های 1996 تا 2007 پیراهن رئال مادرید را بر تن می کردو در طول دوران پر ستاره رئال که باعث شد تا به  این تیم لقب «کهکشانی ها» داده شود، در کنار ستاره های بزرگ دنیای فوتبال توپ می زد.

لوئیس فیگو هم بین سال های 2000 تا 2005 بازیکن رئال مادرید بود و با پیراهن این تیم افتخارات زیادی را کسب کرد. دیوید بکام هم که بین سال های 2003 تا 2007 برای رئال بازی می کرد، چند سالی یکی از درخشان ترین ستاره های تیم مادریدی بود. این بازیکنان که جزو خریدهای طلایی فلورنتینو پرس برای تیم مادریدی بودند، جام های متعددی را با پیراهن تیم مادریدی کسب کردند و در طول این سالها رفاقت و دوستی دیرینه ای بین این بازیکنان شکل گرفت و هنوز بعد از گذشت سال ها، فیگو، روبرتو کارلوس و دیوید بکام دوستانی صمیمی به حساب می آیند.