چلیس: مارادونا بیمار است؛ او به کمک نیاز دارد ونه به تیم

چلیس: مارادونا بیمار است؛ او به کمک نیاز دارد ونه به تیم

سایت رسمی فوتبالی- خوسه لوئیس سانچس سولا ملقب به چلیس، سرمربی مکزیکی ای است که در فوتبال آمریکا به مربیگری می پردازد. او در صحبت هایی نظرش را در مورد انتصاب دیگو آرماندو مارادونا به سمت سرمربیگری باشگاه دورادوس مکزیک مطرح کرده و گفته که بعید می داند که مارادونا در این ماجراجویی موفق باشد.

آقای چلیس دراین رابطه در گفت و گویی با ایی.اس.پی.ان گفته:« مارادونا کاری از پیش نخواهد برد؛ بحث این نیست که او دانشش را نداشته باشد، بلکه بحث این است او توانایی اش را ندارد. مارادونا بیمار است. او به کمک نیاز دارد تا بیماری اش را برطرف کند.»

در جریان مراسم معارفه مارادونا به عنوان سرمربی دورادوس، او یادآوری کرد که یکی از دوستانش به نام آنتونیو محمد، سرمربی سابق رایادوس، برایش داستان هایی را درمورد باشگاه دورادوس تعریف کرده بود. حالا آقای چلیس در صحبت هایی گفته که محمد به جای تعریف از باشگاه دورادوس، باید به مارادونا توصیه می کرده که به بیمارستان برود:« اگر محمد دوست واقعی مارادونا بود و می خواست به او کمک کند، باید قبل از معرفی باشگاه دورادوس به دیگو، او را به یک بیمارستان می فرستاد. پس او دوست مارادونا نیست. ولی خب معنی کلمه دوستی از دید هر فردی فرق می کند.»

چلیس که در حال حاضر هدایت تیم اف سی لاس وگاس لایتس را برعهده دارد ادامه داد:« انسانیت این است، نه اینکه از مارادونا استفاده کنند. قطعا وقتی که اوضاع برای مارادونا و تیمش خوب پیش نرود، او را از سمتش برکنار خواهند کرد. چون او بیمار است. نمی توان از یک انسان، برای رسیدن به منافع شخصی استفاده کرد. این نوعی فساد است.»

این در حالی است که دیگو مارادونا اخیرا به سمت مربیگری باشگاه دورادوس مکزیک برگزیده شده و به رغم انتقادات تند از انتصاب او دررسانه های ورزشی مکزیک، هواداران باشگاه دورادوس استقبال گرمی از اسطوره سابق فوتبال آرژانتین به عمل آوردند.