کریمی برنده دربی ال گیلانو شد/ ملوان صفر- یک سپیدرود

کریمی برنده دربی ال گیلانو شد/ ملوان صفر- یک سپیدرود

وبسایت رسمی فوتبالی - در آخرین دقایق وقتهای تلف شده نیمه اول دیدار ملوان وسپیدرود، علی کریمی در اقدامی عجیب تیمش را از زمین مسابقه بیرون کشید، اما چند دقیقه بعد با صحبت مسئولین برگزاری کریمی تیمش را مجدداً به میدان فرستاد تا دقایق باقی مانده نیمه اول ادامه پیدا کند. در نیمه دوم حواشی و تنش روی سکو ها کمتر شد اما در دقایق پایانی هواداران قضاوت را برای داواران این دیدار سخت کردند و در نهایت بازی با برتری سپید رود به پایان رسید.


ورزشگاه: تختی بندر  انزلی

داور: حسین زرگر

کمک ها: تورج عوض محمدی، علی دودانگه، وحید صالحی



به گزارش فوتبالی، سپیدرودی ها که برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید از سد ملوانان عبور کنند در دیدار امروز با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میلاد قربان زاده، امین جوادی مقدم، علی عزتی، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی و محمد غلامی در میدان حضور خواهند یافت. 

ملوان هم با ترکیب، حجت صدقی، سعید سالارزاده، امیرمهدی جان ملکی، وحید حیدریه، پوریا غلامی، محمد پوررحمت، میلاد کمندانی، حافظ یعقوبی، یزدان عباسیان، محمد حسین پور و بابک مرادی راهی ال گیلانو شده است.

اخطار: 

کارت زرد برای میلاد کمندانی



گل

دقیقه55: گل برای سپیدرود توسط محمد غلامی

لحظات حساس


نیمه اول:


دقیقه ۲۱: اولین موقعیت جدی بازی نصیب سپیدرودی ها شد. روی ارسال ضربه کرنر در ابتدا با ضربه سر بابک مرادی توپ به مدافع پیش تاخته سپیدرودی ها میلاد شیخ سلیمانی رسید که ضربه روی پای محکم این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه ۳۷: روی اوت دستی ارسالی بازیکنان سپیدرود توپ به حسین ابراهیمی رسید که ضربه رو پای این بازیکن به تیر دروازه اصابت کرد . البته داور به دلیل خطای سپیدرودی ها بازی را متوقف کرده بود .


نیمه دوم:

 دقیقه 46: کورش ملکی شوت محکم محمد حسین پور را به آغوش کشید.

دقیقه 54: محمد غلامی با فرار میان مدافعان ملوان با گلر حریف تک به تک شد و یک ضربه پنالتی را برای تیمش گرفت.

دقیقه57: بازیکنان ملوان قصد داشتند با یک پاس بلند میان مدافعان سپیدرود دروازه این تیم را تهدید کنند اما خروج به موقع ملکی مانع این اتفاق شد.

دقیقه 64: موقعیت خوب بازیکنان ملوان را ملکی راهی کرنر کرد.

دقیقه74: میلاد کمندانی در موقعیتی خوب در ون محوطه هجده قدم توپ را با اختلاف راهی اوت کرد.

 دقیقه82: ملوانی ها روی یک ضربه کرنر این شانس را داشتند تا بازی را به تساوی بکشند اما ضربه سر  امیرمهدی جان ملکی از بالای دروازه سپیدر رود به بیرون رفت.

دقیقه 91: حواشی سکو ها باعث شد تا هوادارن با پرتاب سنگ و بطری به کمک داور اول این دیدار آسیب بزنند و بازی برای دقایقی متوقف شود.


 تعویض ها:

دقیقه 70تعویض برای سپیدرود: حسین شنانی به جای پویا نزهتی وارد زمین شد.

دقیقه 72 تعویض برای سپیدرود: یعقوب کریمی به جای حسین ابراهیمی وارد زمین شد.


حاشیه ها:

خطای میلاد کمندانی در دقیقه 41 بر روی حسین ابراهیمی و کارت زرد بازیکن ملوان جرقه درگیری بین هواداران دو تیم شد، هواداران دو تیم در این دقیقه از مسابقه به سنگ‌پرانی و پرتاب صندلی به یکدیگر پرداخته و جو ورزشگاه برای دقایقی ملتهب شد.

  

علی کریمی با حضور در مقابل سکوی هواداران سپیدرود رشت و سکوهایی از طرفداران ملوان که مشغول سنگ‌پرانی هستند سعی در تلطیف جو دارد، اقدامی که با تخلیه بخشی از سکوی هواداران ملوان توسط مأموران نیروی انتظامی به افزایش درگیری منجر شد.

  

در وقت‌های اضافه مسابقه سنگی از سوی هواداران ملوان به سر داور اصابت کرد و سنگی دیگر باعث شکسته شدن سر عزتی کرامت هافبک سپیدرود شد، علی کریمی در این دقیقه تیم را از زمین مسابقه بیرون کشید.

  

داور در نیمه اول مسابقه سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما به دلیل جو متشنج ورزشگاه و درگیری تماشاگران و اینکه علی کریمی تیم سپیدرود را از میدان بیرون کشید نیمه اول نیمه کاره باقی ماند.

  

یکی از تماشاگران سپیدرود را با آمبولانس به بیمارستان اعزام کردند.