حمله مدیر برنامه اوزیل به کروس، نویر و مولر

حمله مدیر برنامه اوزیل به کروس، نویر و مولر

سایت رسمی فوتبالی - مدیر برنامه های مسوت اوزیل به واکنش مانوئل نویر، توماس مولر و تونی کروس به خداحافظی این بازیکن از تیم ملی آلمان اعتراض کرد. 

به گزارش فوتبالی، اوزیل پس از حذف آلمان از جام جهانی با انتشار بیانیه ای و به دلیل رفتار نژاد پرستانه و بی احترامی از فوتبال ملی خداحافظی کرد. این بازیکن پیش و در جریان جام جهانی به دلیل حضور در کنار رییس جمهور ترکیه مورد شدیدترین انتقادها قرار گرفته بود. اوزیل از عدم کنترل فدراسیون فوتبال آلمان بر این موضوع ناراحت بود. مولر، نویر و کروس پس از این اتفاقات هرگونه نژادپرستی در تیم ملی آلمان را رد کردند. هافبک رئال مادرید، تونی کروس، به بیل گفت که بیانیه خداحافظی اوزیل بیش از حد مزخرف است. 

اما مدیر برنامه های ستاره آرسنال، ارکوت سوگوت، از این سه بازیکن آلمانی به دلیل صحبت هایشان درباره اوزیل انتقاد کرد. او در صحبت با یک مجله آلمانی گفت: " نویر غیرمستقیم مسوت اوزیل را به این متهم کرد که پیراهن آلمان را با افتخار بر تن نمی کرده است. این غیر قابل قبول است. مولر کل ماجرا را درک نکرده است. و کروس باید توضیح دهد که منظورش از مزخرف چه بوده است. این نظرات ناامید کننده و بی معناست. تنها دو توضیح برای این صحبت های وجود دارد: یا بسیار ساده لوح هستند یا صحبت ها حساب شده است. "

مدیر برنامه های اوزیل به کروس، مولر و نویر حمله کرد

یواخیم لوو، سرمربی آلمان، نیز در این باره گفته بود که اوزیل در اتهام زدن به فوتبال آلمان درباره نژادپرستی اغراق کرده است و همچنین مدعی شد که از به شخصیت انسانی او ضربه زده است. سوگوت در این باره گفت که اوزیل هرگز هیچ اتهامی را به صورت مستقیم درباره تیم لوو مطرح نکرده است. او اظهار داشت: " لوو در برابر ادعایی که هرگز مطرح نشده از خودش دفاع کرده است. هیچ نژادپرستی علیه مسوت در تیم رخ نداد بلکه این اتفاق در بطن جامعه افتاده بود. فدراسیون فوتبال آلمان باید از او در این زمینه دفاع می کرد. "