تمدید قرارداد اتان آمپادو با چلسی

تمدید قرارداد اتان آمپادو با چلسی

سایت رسمی فوتبالی - اتان آمپادو قرارداد خود با چلسی را به مدت 5 سال تمدید کرد و تا سال 2023 در استمفوردبریج خواهد ماند. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن 18 ساله تیم ملی ولز هنوز در تیم تحت هدایت مائوریزیو ساری به میدان نرفته اما فصل گذشته موفق شده بود با نظر مثبت آنتونیو کونته 7 بازی برای چلسی انجام دهد. او در صحبت با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: " من واقعا خوشحال و مفتخر هستم. می خواهم در این 5 سال پیشرفت کنم و تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهم این است که به تمرین های سختم ادامه دهم و امیدوار باشم که اتفاقات خوبی رخ دهد. "

ماریا گرانوسکایا، مدیر چلسی، اضافه کرد: " اتان استعداد بی نظیر و بلوغی باور نکردنی از زمان حضور خود در چلسی از سال گذشته نشان داده است. در این زمان کوتاه او بسیاری را با کیفیت استثنائی و روحیه خود قانع کرد و ما می خواهیم تبدیل شدن او به یک بازیکن کلیدی در سال های پیش رو را ببینیم. "

ساری نیز هفته گذشته در پاسخ به این پرسش که آمپادو برای ورود به ترکیب 11 نفره چلسی باید چه کند، گفت: " در این بازه زمانی برای من بسیار مهم است که ترکیب تیم خصوصا خط دفاعی را تغییر ندهم. اما امیدوارم در آینده بتوانم به سایر بازیکنان و حتی مدافعان این فضا را بدهم. در این بازه زمان تغییر ترکیب خط دفاع بسیار دشوار است. "