اشتیاق هواداران منچستریونایتد برای حضور رونالدو در اولدترافورد

اشتیاق هواداران منچستریونایتد برای حضور رونالدو در اولدترافورد

سایت رسمی فوتبالی - هنوز حضور رونالدو در دیدار برابر منچستریونایتد در اولدترافورد قطعی نشده ما هواداران منچستریونایتد مشتاق دیدار با ستاره سابق خود هستند. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر والنسیا از بازی با یانگ بویز محروم شده است. اما ممکن یوفا این بازیکن را بیش از یک جلسه محروم کند و او دیدار برابر تیم سابق خود را که 23 اکتبر در اولدترافورد برگزار می شود نیز از دست بدهد. اکسپرس اسپرت خبر داده که رونالدو از حضور برابر منچستریونایتد مطمئن است چون باور دارد یوفا محرومیت او را افزایش نخواهد داد. مدافع سابق منچسترسیتی، ریچارد دان، نیز معتقد است که هواداران آرزو می کنند که رونالدو به این بازی برسد. 

او به ایندیپندنت گفت: " وقتی رونالدو هت تریک مسی در شب اول رقابت ها را دید امیدوار بود که بتواند این کار را در اولین بازی خود برای یوونتوس در لیگ قهرمانان تکرار کند. او انتظار نداشت که از بازی اخراج شود. این کارت قرمز مسخره بود. به نظر می رسید که داور قصد داشت با اخراج رونالدو نام خود را مطرح کند. این اتفاق نه تنها برای رونالدو که برای همه ناامید کنده بود. ما چندان عادت به تماشای لیگ ایتالیا نداریم بنابراین لیگ قهرمانان فرصت خوبی برای تماشای بازی رونالدو بود. و حالا او باید چند بازی را به دلیل محرومیت از دست بدهد. حتی هواداران یونایتد هم می خواهند او را ببینند. هرچند ممکن است برای تیمشان خطرآفرین باشد. او به تمام افتخارات دست پیدا کرده اما همیشه با احترام از یونایتد حرف زده بنابراین این می تواند فرصتی خاص برای او باشد تا در اولدترافورد به میدان برود. "