آینده مبهم والورده در بارسلونا

آینده مبهم والورده در بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی – آینده بلندمدت ارنستو والورده در بارسلونا نامشخص است و او گفته که صحبت بر سر تمدید قرارداد خیلی زود است.

قرارداد این مربی 54ساله در پایان فصل منقضی می‌شود و بعید به نظر می‌رسد که تا زمستان قرارداد جدیدی امضا شود.

والورده در اولین فصل حضور در بارسلونا دوگانه داخلی را کسب کرد، اما شکست در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رم کام هواداران را تلخ کرد.

گفته می‌شود رابطه او با جوزپ بارتومئو، رییس باشگاه پرتنش است. هنگامی که از این بازیکن سابق بارسلونا سوال شد که آیا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه، او گفت: «در حال حاضر که قرارداد دارم. من گزینه تمدید قرارداد برای یک سال دیگر را دارم. اما شما می‌دانید که در فوتبال اوضاع چطور است. فصل‌ها طولانی هستند و باید دید که اوضاع چطور پیش می‌رود. تازه ماه سپتامبر است و صحبت در این زمینه خیلی زود است.»

از والورده انتقاد شده که سبک بازی سنتی بارسلونا را تغییر داده است. اما پس از برد چهار بر صفر مقابل پی‌اس‌و آیندهوون در لیگ قهرمانان و نمایش‌های درخشان در لالیگا، او می‌گوید که توجه چندانی به این انتقاد ندارد: «همه چیز که به نظر من خوب به نظر می‌رسد. چه می‌توانم بگویم؟ ما تلاش می‌کنیم پیروز شویم و عالی بازی کنیم. در باشگاه‌های بزرگ توقع از شما بالاست. ما مقابل پی‌اس‌و حاکم میدان بودیم. من واقعا به خاطر نمی‌آورم که آنها موقعیت خوبی داشته باشند. اوضاع آن‌طور که مردم فکر می‌کنند آسان نیست.»