کاریوس: نمی دانم راموس عمدا مرا زد یا نه؛ اما او هرگز از من عذرخواهی نکرد

کاریوس: نمی دانم راموس عمدا مرا زد یا نه؛ اما او هرگز از من عذرخواهی نکرد

سایت رسمی فوتبالی- لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی و سابق لیورپول در گفتگو با روزنامه بیلد به مرور خاطرات حضورش در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پرداخته.

او که در فینال کیف گافهای وحشتناکی داد و همین گافهای او کافی بود تا راه رئال برای غلبه بر لیورپول ساده تر شود، حالا دررابطه با این بازی فینال صحبت کرده و البته برخوردی که در آن بازی فینال میان او و راموس اتفاق افتاد را فراموش نکرده است. کاریوس که حالا دروازه بان بشیکتاش است  در صحبتهایش اعلام کرده که در آن بازی فینال سرخیو راموس ضربه ای محکم به سر او زد و همین ضربه احتمالا باعث گافهای او شده.

در بازی فینال آرنج سرخیو راموس به گیجگاه کاریوس برخورد کرد؛ آن هم درشرایطی که دروازه بان آلمانی برای مهار توپ تلاش می کرد. 

کاریوس درگفتگو با بیلد با اشاره به تردیدهایی که درمورد عمدی بودن یا نبودن رفتارهای راموس درآن بازی دارد گفت:« هیچ کسی نمی داند که اشتباهات من در فینال، تا چه حد به مصدومیتی که گریبانگیرم شد برمی گردد. این توجیه ویا بهانه تراشی نیست. فقط یک توضیح است. نمی دانم که سرخیو راموس عمدا روی من مرتکب خطا شد یا نه ولی او هرگز از من عذرخواهی نکرد. فقط خود او می داند. اما دانستنش مهم نیست. در تست هایی که از من به عمل آمد مشخص شد که دچار مشکل بینایی شده ام. در شرایط طبیعی چنین اشتباهاتی را مرتکب نمی شوم.»


چند روز بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی لیورپول و رئال مادرید در کیف، کاریوس در بیمارستان ماساچوست و اسپائولدینگ تستهایی را انجام داد و این  دوبیمارستان با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کردند که بعد از بررسی دقیق آزمایشها به این نتیجه رسیده اند که ضربه ای شدید به جمجمه آقای کاریوس در جریان بازی روز 26 می 2018 (فینال لیگ قهرمانان اروپا)  وارد شده است. 

درزمان انجام این بررسی ها، ازجمله علائم موجود در آقای کاریوس ، می توان به  عدم کارکردن دقیق سیستم بینایی اشاره کرد که احتمالا بعد از آن برخورد رخ داده و این اتفاق احتمالا روی عملکرد بینایی او تاثیرگذاشته.»