مورینیو: هیچ بازیکنی بزرگتر از منچستریونایتد نیست

مورینیو: هیچ بازیکنی بزرگتر از منچستریونایتد نیست

سایت رسمی فوتبالی - خوزه مورینیو هیچ توضیحی درباره عزل پوگبا از کاپیتان منچستریونایتد و مشاجره اش با او در تمرینات یونایتد نداد اما به صراحت اعلام کرد که هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو در کنفرانس خبری خود که روز جمعه برگزار شد، تاکید کرد که رابطه اش با هافبک فرانسوی خوب است و این بازیکن در دیدار برابر وستهام به میدان می رود. مورینیو گفت: " او بازیکنی مانند دیگران است. هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست و اگر از او در تمرینات راضی باشم، به میدان می رود. من از عملکرد او در تمرینات این هفته بسیار راضی بودم. منچستریونایتد از هر بازیکنی بزرگتر است و من به این موضوع اعتقاد دارم. "

مورینیو در پاسخ به سوالی درباره علت مشاجره با پوگبا در تمرینات گفت: " من نمی توانم دلیل این موضوع را به شما بگویم. جلسه تمرین عمومی است. شما دوربین و توانایی متوجه شدن بعضی کلمات را دارید. شاید برای فهمیدن هر چیزی که گفته می شود باید توانایی خود را تغییر دهید چون من نظری در این باره ندارم. ما فقط یک مکالمه داشتیم. من مانند همیشه تمرین دادم. حضور دوربین ها اهمیتی برای من ندارد. فکر می کنم برای رسانه ها خیلی خوب باشد چون یک داستان باورنکردنی از 15 دقیقه یک جلسه تمرینی می سازید. اتفاقی که آن روز رخ داد در خیلی از جلسات رخ می دهد. من خیلی خیلی زیاد با بازیکنانم صحبت می کنم. دستور دادن با صدای بلند هر روز اتفاق می افتد. این بخشی از مربیگری است اما شما از آن یک داستان درست می کنید. بنابراین خوشحالم که قوانین تنها 15 دقیقه در ماه اجازه حضور دوربین در تمرینات را می دهد. "

مورینیو: هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست

مورینیو روز سه شنبه درباره علت حذف پوگبا از کاپیتانی منچستریونایتد توضیح داده بود اما بار دیگر از او درباره دلیل این اتفاق سوال شد. مربی 55 ساله از پاسخ دادن به این سوال خودداری کرده و گفت: " من جزئیات این تصمیم را به کسانی که باید در جریان آن قرار می گرفتند مانند اعضای تیم و شخص پل توضیح دادم. بنابراین پل و سایر بازیکنان دلیل این تصمیم را با جزئیات می دانند. من هر بازیکن را به عنوان یک بازیکن تحلیل می کنم. وقتی یک بازیکن کاپیتان است، او را به عنوان یک بازیکن و دورنمای کاپیتانی او تحلیل می کنم. و پس از هفته ها تجلیل و رد و بدل کردن نظرات با اعضای کادر فنی این تصمیم را گرفتیم که پل دیگر کاپیتان نباشد و فقط به عنوان یک بازیکن در زمین حضور داشته باشد. "