نگرانی فرگوسن از شرایط بحرانی منچستریونایتد

نگرانی فرگوسن از شرایط بحرانی منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - سر الکس فرگوسن به دوستان خود گفته که از شرایط منچستریونایتد نگران است و نمی خواهد تیمی که او تبدیل به قهرمان سریالی لیگ برتر کرد، یک حریف دست و پا بسته و مضحک شود. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد با هدایت فرگوسن نه تنها 13 قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی لیگ قهرمانان کسب کرد بلکه هر مشکلی در جلسات تمرین نیز در خانه باقی می ماند. مربی سابق یونایتد هفته گذشته برای اولین بار پس از بیماری خطرناک خود به اولدترافورد بازگشت و تساوی 1 - 1 تیم محبوبش برابر ولووز را از نزدیک تماشا کرد. او اعتراف کرد که درباره شرایط منفی پیرامون باشگاه بسیار نگران است. او همچنین معتقد است که پل پوگبا و مدیر برنامه هایش، مینو رایولا، باعث دردسر هستند. 

نویل و فردیناند نیز نگران شرایط منچستریونایتد هستند

سر الکس فرگوسن تنها کسی نیست که معتقد است یونایتد باید تکلیف خود با فوتبال را روشن کند. اسطوره دیگر این باشگاه، سر بابی چارلتون، از نبود لذت کافی در زمین ناراضی است. او همچنین شرایط باشگاه را مورد انتقاد قرار داده و تاکید کرد که هیئت مدیره باید یک تصمیم درست در این باره اتخاذ کند. ریو فردیناند نیز با انتقاد از وضع موجود گفت: " روایت این باشگاه فقط فوتبال نیست و به تمام موارد بیرون زمین بستگی دارد. این روند مدیریت یک باشگاه موفق نیست. شما باید اطمینان حاصل کنید که هماهنگی در تیم وجود دارد. "

گری نویل نیز در این باره گفت: " این شرایط زمانی به وجود آمد که یونایتد، دیوید مویس را پس از 8 ماه اخراج کرد و باشگاه تمام ارزش هایی را که در طول 100 سال کسب کرده بود، از دست داد. این ربطی به مربی ندارد، این اتفاق مربوط به نبود رهبری فوتبال در تیم است. آنها بدون برنامه تنها خرج می کنند! "