قرارداد جدید میلینکوویچ ساویچ بدون بند فسخ

قرارداد جدید میلینکوویچ ساویچ بدون بند فسخ

سایت رسمی فوتبالی - سایت رسمی فوتبالی - به گفته مدیر برنامه های میلینکوویچ ساویچ، قرارداد جدید این بازیکن با باشگاه لاتزیو بند فسخ ندارد.

به گزارش فوتبالی، پیش از این و با اعلام خبر تمدید 5 ساله قرارداد بازیکن صرب با باشگاه لاتزیو گفته شده بود که بند فسخی نیز در این قرارداد جدید وجود دارد. بر اساس این گزارشات بند فسخ 100 میلیون یورویی به عنوان گزینه ای برای رقبای لاتزیو در جهت خرید این بازیکن بود. ماتیا کژمان که نماینده میلینکوویچ ساویچ است مدعی شده که چنین توافقی انجام نشده و این بازیکن کاملا به بندهای جدید قرارداد پایبند است و قصد دارد در این تیم بماند. کژمان به لالاتزیوسیامونوی گفت: " سرگی، لاتزیو و ما همگی از این قرارداد راضی هستیم. ما با انرژی مثبت پیش می رویم. باشگاه قوی است چون تمام بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرده است. این پروژه ای جدی است و آنها می خواهند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند. بنابراین همه باید بهترین نمایش خود را رائه دهند و هواداران لاتزیو را خوشحال کنند. کسی درباره بند فسخ صحبت نکرده و سرگی در رم خوشحال است. او سه سال اینجا بوده و باشگاه و شهر را دوست دارد. او می خواهد بار دیگر درخشش خود را تکرار کند. "

میلینکوویچ ساویچ در چهارمین فصل حضور خود در لاتزیو قرار دارد. او 100 بازی در سری آ انجام داده و عملکردی درخشان در این لیگ، اروپا و رقابت های ملی داشته که باعث شد توجه بسیاری از باشگاه های جهان را به خود جلب کند. او همیشه عنوان کرده که اولویتش حضور در رم است و امضای یک قرارداد طولانی مدت می تواند به او برای اطمینان به آینده کمک کند.

1070