بونوچی: این تیم قوی ترین یوونتوسی است که دیده ام

بونوچی: این تیم قوی ترین یوونتوسی است که دیده ام

سایت رسمی فوتبالی - لئوناردو بونوچی باور دارد که این تیم قوی ترین یوونتوسی است که دیده و بهترین شخصیت را برای کسب قهرمانی دارد. 

به گزارش فوتبالی، مدافع یوونتوس پس از یک سال حضور در میلان بار دیگر به تورین بازگشت. هرچند در ابتدا استقبال خوبی از او نشد اما بعد از گذشت مدتی شرایط برای این بازیکن تغییر کرد. بونوچی در یک مصاحبه با کوریره دی تورینو اظهار داشت: " این تیم قوی ترین یوونتوسی است که من در آن بازی کرده ام و بهترین شخصیت را نیز دارد. روحیه حضور در مسابقات تغییر کرده است. حداقل روی کاغذ همه بازی ها آسان تر به نظر می رسد. ما عزم، بی رحمی و عطش بیشتری داریم. این یک قدم رو به جلو در رشد ماست. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و همه چیز ساده به نظر می رسد اما همیشه اینطور نیست. دسامبر ماه مهمی برای ماست و باید از نظر ذهنی و جسمی آماده باشیم. ما احتیاج به تجدید قوا داریم تا قوی تر به نیم فصل دوم برسیم چون بین ماه مارس و می باید با تمام توان مبارزه کنیم. "

مهمترین خبر این هفته در یوونتوس جدایی ماروتا بود که دو بار با بونوچی قرارداد امضا کرده بود. این بازیکن در این باره گفت: " شخصا برای من جدایی او یک جای خالی همیشگی در تیم ایجاد کرد. کسانی که این تصمیم را گرفتند دلایل خودشان را داشتند و من تنها می توانم امیدوار باشیم که این مدیر جایگاهی پیدا کرد که در آینده از آن راضی باشد. "

1070