عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا: هزینه‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا از بازی‌های دیگر بیشتر است

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا: هزینه‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا از بازی‌های دیگر بیشتر است

وبسایت رسمی فوتبالی- عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، شاهین رحمانی در گفت‌وگویی در خصوص میزبانی احتمالی پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و اینکه باشگاه ایرانی باید هزینه‌هایی برای این بازی انجام دهد، گفت: طبق آئین‌نامه برگزاری مسابقات بخشی از هزینه‌های اقامت میهمانان ویژه و بخشی از برگزاری مراسم اختتامیه بر عهده تیم میزبان خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر تیم پرسپولیس میزبان بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شود هزینه‌های این باشگاه نسبت به میزبانی در سایر بازی‌ها بیشتر خواهد بود چرا که هرکجا بازی برگشت فینال برگزار شود علاوه بر حضور میهمانان ویژه و برگزاری مراسم جشن قهرمانی، کنگره کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنجا برگزار می‌شود و طبق پروتکل فینال، رئیس، نایب رئیس و مقامات ارشد AFC در این مراسم حضور خواهند داشت. این در حالیست که در سال‌های گذشته مقامات ارشد FIFA و UEFA هم برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا دعوت شدند و آمدند.

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: طبعاً هزینه برگزاری فینال بیشتر از بازی‌های معمولی خواهد بود چرا که میهمانان زیادی به محل برگزاری بازی برگشت می‌رود و این بازی چه در تهران باشد و چه در هرجای دیگر باعث می‌شود که تیم میزبان نسبت به بازی‌های معمولی هزینه‌های بیشتری انجام دهد.

7655