محمدرضا احمدی: آقای شفیع ۲۰۱۰ تاییدم کرد

محمدرضا احمدی: آقای شفیع ۲۰۱۰ تاییدم کرد

محمدرضا احمدی با اشاره به ضایعه درگذشت زنده یاد بهرام شفیع به "ورزش سه" گفت: واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم؛ بلافاصله هم با بچه‌های ورزش و مردم تماس گرفتم؛ باورم نمی‌شد؛ می‌خواستم به امیراقبال زنگ بزنم، دستم می‌لرزید و نمی‌توانستم؛ با آقای ارژنگی تماس گرفتم که متاسفانه تا تلفن را برداشت، گفت «پدرمان رفت».


او ادامه داد: خیلی منقلب شدم و حال و حس خیلی بدی بود؛ یاد روزهای اولی که از رادیو به شبکه سه رفتم و کار می‌کردم، افتادم؛ آقای شفیع جزو اولین نفراتی بود که بعد از گزارش‌های من در جام جهانی ۲۰۱۰ مصاحبه‌ای انجام داد و گفت که گزارش‌های محمدرضا احمدی را پسندیدم و همیشه خیلی به من لطف داشتند.


احمدی یادآور شد: حدود ۲۵-۲۰ روز قبل در پخش شبکه سه درگیر بازی‌های آسیایی بودیم که یادم افتاد امروز جمعه است و همینطور به استودیوی شبکه یک رفتم تا آقای شفیع را ببینم که رفتم، با یکدیگر احوال پرسی و روبوسی کردیم و عکس انداختیم؛ اصلا باورم نمی‌شود این اتفاق افتاده است.


مجری و گزارشگر فوتبال عنوان کرد: خدا به خانواده آقای شفیع صبر بدهد و به آنها و امیراقبال عزیز تسلیت می‌گویم؛ ان‌شاالله روحشان شاد باشد.


او با اشاره به گزارش‌های ماندگار زنده یاد شفیع اظهار کرد: تشکر می‌کنیم بخاطر تمام خاطرات دوران نوجوانی و کودکی ما که با صدای قشنگ‌شان برای ما خاطره‌سازی کردند؛ گل مهرداد میناوند در مسابقات ۱۹۹۶ ، گل علی دایی به ژاپن در بازی‌های مقدماتی ۱۹۹۴ ، دیدارهای استقلال و پرسپولیس و ... تمام اتفاقات قشنگی بود که آقای شفیع رقم زدند و ما عشق فوتبال‌ها کلی از صدای قشنگ ایشان خاطره داشتیم و حالا شوکه شدیم.


محمدرضا احمدی عنوان کرد: اولین چیزی که امروز به ذهنم رسید، این بود که چقدر ایشان بزرگ‌منش بودند و لطف داشتند؛ در سال اول رفتنم از رادیو به تلویزیون و پخش شدن گزارش‌هایم از شبکه سه، آقای شفیع مصاحبه‌ای کردند و گفتند گزارش‌های محمدرضا احمدی را خیلی پسندیدم، خیلی خوب بود که یک جوان آمده و انقدر خوب کار می‌کند.


این مجری و گزارشگر فوتبال ادامه داد: یاد منش ایشان(زنده یاد شفیع) افتادم و باز هم غبطه خوردم که ما چقدر زود و چقدر بد این عزیزان و بزرگان خودمان را از دست می‌دهیم و تازه وقتی از دست‌شان دادیم، یادمان می‌افتد که ای‌کاش بیشتر قدرشان را می‌دانستیم و با آنها بهتر رفتار می‌کردیم.


او اضافه کرد: گرچه آقای شفیع سال‌ها در صف اول رسانه بودند و مردم دوست‌شان داشتند؛ خدا را شکر همیشه در رسانه ملی احترام ایشان حفظ می‌شد و همیشه جایگاه‌شان محکم بود؛ حدود ۴۰ سال برنامه ورزش و مردم را روی آنتن بردند؛ هر هفته و هر شب با مردم درد دل می‌کردند، حرف می‌زدند و در کنار خانواده‌ها بودند.


محمدرضا احمدی اضافه کرد: فکر می‌کنم باید به رسانه ملی هم تبریک گفت که چنین سرمایه‌هایی را حفظ کرد و این برنامه ۴۰ سال ادامه داشت؛ ایشان یک نسلی از جوانان را همیشه به‌عنوان الگو کنار خود می‌دیدند یا خیلی‌ها را به رشته‌های مختلف ورزشی عاشق کرده بودند؛ روحشان شاد.