بوفون: آنفیلد یکی از بهترین ورزشگاه هایی است که در آن بازی کرده ام

بوفون: آنفیلد یکی از بهترین ورزشگاه هایی است که در آن بازی کرده ام

سایت رسمی فوتبالی - جان لوییجی بوفون معتقد است که ورزشگاه آنفیلد یکی از بهترین ورزشگاه هایی است که در آن به میدان رفته است. 

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه خانگی لیورپول به دلیل جو بی نظیر آن خصوصا در شب های لیگ قهرمانان و زیر نور چراغ ها معروف است. دروازه بان پاری سن ژرمن، بوفون، معتقد است که این ورزشگاه یکی از بهترین ها در دنیاست. اسطوره ایتالیا و قهرمان جام جهانی مدعی شد که فضای آنفیلد برای بازیکنان مهمان بسیار عجیب و پر تنش است. او همچنین ایبراکس و ورزشگاه فرنباغچه را نیز در همین رده دسته بندی کرد. بوفون که از بازی برابر لیورپول در هفته اول لیگ قهرمانان فصل جاری که با پیروزی 3 - 2 تیم میزبان همراه شد، محروم بود در گفتگو با فوتبال ایتالیا گفت: " آنفیلد یکی از بهترین ورزشگاه هاست. این ورزشگاه در کنار ورزشگاه رنجرز در گلاسکو و فنرباغچه در استانبول یکی از جاهایی است که برای 15 تا 20 دقیقه اول نمی توانستم در آن ها تمرکز کنم. "

بوفون به ایتالیا کمک کرد تا با هدایت مارچلو لیپی در جام جهانی 2006 قهرمان جهان شود و جای تعجب نیست که معتقد است پیروزی تیمش برابر فرانسه بهترین دیداری است که در آن حضور داشته است. او اضافه کرد: " بهترین بازی؟ هر فینال یک احساس ناب و خالص است اما اگر بخواهم فقط یکی را نام ببرم، فینال جام جهانی است که قابل پیش بینی هم بود. "

1070