آرایشگر ستاره ها، به فوتبال اسپانیا رسید

آرایشگر ستاره ها، به فوتبال اسپانیا رسید

سایت رسمی فوتبالی- بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس، مدل موها و ظواهر ریسکی تری را برمی گزینند وعادت دارند تا بیشتر از خیلی ها از موهایشان مراقبت کنند. در انگلیس از میان صدها آرایشگری که در بین مشتریانشان چندین فوتبالیست را می بینند، نام شلدون ادواردز جامائیکایی حسابی بر سر زبان هاست. این آرایشگر جامائیکایی، در دنیای مجازی لقب HD Cutz را یدک می کشد و معمولا تصاویری از موهای اصلاح شده مشتریان خاصش، به ویژه ستاره های دنیای فوتبال را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام بازتاب می دهد. جالب اینجاست که صفحه رسمی او در اینستاگرام بیش از 125 هزار فالوور  دارد.


ادواردز مشتریان صاحب نامی، از رحیم استرلینگ و لئوری سانه گرفته تا موسی دمبله، گابریل ژسوس، راس بارکلی، ویلیان، بنجامین مندی و آنتونیو رودریگر را در لیست مشتریانش می بیند و طبق گزارش منتشره در روزنامه سان چاپ انگلیس، هفته ای یک بار به میلان سفر می کند تا دستی به سر و روی موهای راجا ناینگولان بکشد.

او در تیم ملی بلژیک هم مشتریانی دارد و از جمله، تیری آنری، دستیار سرمربی بلژیک از جمله مشتریان این آرایشگر جامائیکایی است. تیم ملی سوئیس هم قبل از سفر به روسیه و حضور در جام جهانی 2018 از توانایی های بالای کار با قیچی ادواردز بهره برد و حتی اوسائین بولت دونده سرشناس جامائیکایی و هموطن ادواردز هم از جمله مشتریان پر و پا قرص اوست.

حالا باتشوایی که مشتری ادواردز است و در لالیگا بازی می کند، باعث شده تا پای این آرایشگر سرشناس جامائیکایی به فوتبال اسپانیا هم باز شود و دیر یا زود او مشتریان خاص و جدیدی در فوتبال اسپانیا نیز پیدا خواهد کرد.

6363