رمزی در ژانویه از آرسنال جدا نمی شود

رمزی در ژانویه از آرسنال جدا نمی شود

سایت رسمی فوتبالی - آرون رمزی تصمیم دارد این فصل در آرسنال بماند و نمی خواهد پس از به بن بست رسیدن مذاکرات برای تمدید قرارداد با این تیم در ماه ژانویه جدا شود.

به گزارش فوتبالی، رمزی مدعی شد که انتظار داشت پس از 10 سال حضور در آرسنال قراردادش با این تیم را تمدید کند. اما مذاکرات با مسئولان باشگاه به جایی نرسید و حالا بازیکن تیم ملی ولز آماده است تا در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. هرچند آرسنال می تواند با فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه درآمد کسب کند. با این حال رمزی اظهار داشت: " من با آرسنال قرارداد دارم و تمام تلاشم را می کنم تا نتایج خوبی بگیریم. همه چیز با باشگاه خوب پیش رفت. ما فکر می کردیم در شرایطی هستیم که می توانیم قرارداد را تمدید کنیم اما این اتفاق ممکن نیست. بنابراین باید به فوتبال بازی کردنم ادامه دهم و تلاشم را برای آرسنال در این فصل انجام دهم و بقیه موارد را به باشگاه بسپارم. "

رمزی در سال 2008 با قراردادی به ارزش 5 میلیون پوند از کاردیف به آرسنال پیوست در 338 بازی برای این تیم 59 گل به ثمر رساند. او با گلزنی در پیروزی 5 - 1 برابر فولام در هفته گذشته لیگ برتر نشان داد که شرایط قراردادش تاثیری در تلاش او برای تیم ندارد. اما در پاسخ به این سوال که آیا عدم تمدید قرارداد برای او ناامید کننده بوده، گفت: " این تصمیمی است که آنها گرفتند و این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. باید با این موضوع کنار بیایم و بهترین بازی که می توانم را به نمایش بگذارم. تمام تمرکزم روی این است و با تمام وجود برای آرسنال بازی می کنم. "

1070