داور گل مسی را مردود اعلام کرد؛ قهرمانی را از بارسا گرفت و بعد عذرخواهی کرد

داور گل مسی را مردود اعلام کرد؛ قهرمانی را از بارسا گرفت و بعد عذرخواهی کرد

سایت رسمی فوتبالی-  الویو پائولوروسو یکی از دستیاران مورد اعتماد جراردو تاتا مارتینو سرمربی سابق بارسلونا وتیم ملی آرژآنتین بود. در فصلی که تاتا مارتینو هدایت بارسا را برعهده داشت، پائولوروسو مربی بدنساز او بود.

تاتا تنها یک فصل در بارسلونا مربیگری کرد ودرپایان فصل با حسرتی بزرگ و بدون کسب افتخار برای تیم کاتالان، اسپانیا را ترک کرد. او نتوانست فصل را با فتح جام به پایان ببرد وانتقادات فراوانی نسبت به عملکردش مطرح شد. چرا که تیم او، جام قهرمانی لالیگا را را درهفته پایانی مقابل اتلتیکومادرید از دست داد. در بازی هفته سی وهشتم و پایانی آن فصل لالیگا، جدال دو تیم بارسلونا واتلتیکو در نوکمپ با تساوی 1-1 به پایان رسید. به یادماندنی ترین صحنه آن بازی هم مردود اعلام شدن گل مسی بود که در صورتی که پذیرفته می شد، بارسا آن بازی را با پیروزی به پایان می برد وجام قهرمانی لالیگا را مال خود می کرد.

حالا پائولوروسو دستیار تاتا در آن فصل در گفتگو با تی.ان.تی اعلام کرده که متئو لائوس، داور آن بازی، در پایان همان مسابقه از آنها عذرخواهی کرده.

پائولوروسو در مصاحبه ای جنجالی گفته:« آخرین بازی مان درآن فصل لالیگا بود. مسی گلی زد که تیم ما را به قهرمانی می رساند. داور گل را مردود اعلام کرد. ساعت 2 صبح بود و ما همچنان دررختکن گریه می کردیم. ناگهان متئو لائوس داور بازی آمد و از ما عذرخواهی کرد. سال خیلی سخت و پیچیده ای بود.»

او با اشاره به انتقادات فراوانی که در پایان آن فصل از سوی رسانه ها نسبت به عملکرد تاتامطرح شد گفت:« رسانه های بارسلونا رفتار خوبی با تاتا نداشتند؛ چون او تجربه کار کردن در اروپا را نداشت ولی پویول همیشه از تاتا دفاع می کرد وبرایش آرزوی موفقیت داشت.»

پائولوروسو با اشاره به حرفه ای گری بازیکنان بارسا گفت:« خوبی های موجود دربارسلونا مراحیرت زده می کرد؛ از فراساختارهای باشگاه گرفته تا رفتار حرفه ای بازیکنان، مدیریت و سازماندهی امور،قدرت اقتصادی باشگاه. ساعت 8.30 کارگران در رختکن مشغول بودند و ساعت 14 همچنان امور درحال انجام بود.» 



6363