هازارد: اگر برای رئال بازی کنم، خوشحال می شوم؛اگر نه هم درچلسی خوشحالم

هازارد: اگر برای رئال بازی کنم، خوشحال می شوم؛اگر نه هم درچلسی خوشحالم

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد مهاجم بلژیکی چلسی گفت و گویی اختصاصی با روزنامه بلژیکی HLN انجام داده و در این گفتگو در مورد گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقالش به باشگاه رئال مادرید صحبت کرد.

این در حالی است که در روزهای اخیر و با توجه به شروع متزلزل رئال مادرید در رقابت های این فصل، صحبت های زیادی در مورد احتمال انتقال این ستاره بلژیکی به رختکن تیم مادریدی به گوش می رسد. 

در این مصاحبه هم مطابق تمام مصاحبه های اخیر ادن هازارد، بار دیگر بحث احتمال انتقال او به رئال مادرید مطرح شد و او تاکید کرد که آرزو دارد تا روزی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان برود. البته این ستاره بلژیکی شخصا ترجیح می دهد تا روند شایعات در مورد انتقالش به رئال هرچه زودتر متوقف شود. او در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« اوضاع من در چلسی خوب است. من این روند گمانه زنی ها در مورد انتقالم به رئال را متوقف خواهم کرد. بگذارید جوابتان را این گونه بدهم: اگر روزی برای رئال مادرید بازی کنم، احساس خوشبختی خواهم کرد و اگر هم هرگز برای رئال مادرید بازی نکنم، به این خاطر است که ممکن نبوده و بدین ترتیب از حضور در چلسی خوشحال و شاد خواهم بود.»

هازارد در پاسخ به این سوال که آیا همسرش حاضر است تا لندن را ترک کرده و در شهر دیگری زندگی کند گفت:« ناتاشا، همسرم هم نگران این موضوع نیست. هر جا که من بروم، او هم با من خواهد آمد.»

از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رختکن رئال مادرید، این تیم در خط حمله با مشکلات متعددی روبرو شده است. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی در بازار تابستانی نتوانست ستاره بزرگی را جانشین کریس کند و به همین خاطر هم نام بازیکنان بزرگی از جمله هازارد در کنار نام باشگاه مادریدی بارها و بارها به گوش می رسد.


6363