اگر جای رئالی ها بودم همین الان ایکاردی را می خریدم

اگر جای رئالی ها بودم همین الان ایکاردی را می خریدم

سایت رسمی فوتبالی- فابیو کاپلو سرمربی سابق رئال مادرید و یوونتوس روز دوشنبه در صحبت هایی اعلام کرد که اگر او جای مدیران رئال مادرید بود، بلافاصله برای خرید مائورو ایکاردی مهاجم آرژآنتینی اینتر دست به کار می شد و او را جایگزین کریستیانو رونالدو که در تابستان با ترک رئال، به یوونتوس رفت، می نمود.

کاپلو در گفتگو با رادیو رای ایتالیا در این رابطه گفت:« من طرفدار ایکاردی هستم. اگر جای مسئولان رئال مادرید بودم، بلافاصله او را می خریدم. او یک بازیکن متخصص در محوطه پنالتی است؛ دقیقا مثل کریس رونالدو در دوره اخیر.»

دن فابیوی ایتالیایی که در سالهای 1997 و 2007 دو بار با رئال قهرمان لالیگا شده بود، در ادامه تمجیدهایش از ایکاردی گفت:« ایکاردی بازیکنی است که گل را می بیند و حس می کند. کمترکسی مثل او می داند که چطور باید در محوطه جریمه حرکت کند. اگر سه توپ درمحوطه جریمه برایش ارسال کنید، او به هر سه توپ ضربه می زند.»

ایکاردی محصول آکادمی بارسلوناست و از سال 2013 دراینتر بازی می کند و دوبار در فصول 15-2014 (بازدن 22گل) و18-2017 (با زدن 29گل) آقای گل سری آ لقب گرفت. 

کاپلو درشرایطی این صحبتها را برزبان آورد که یک هفته دیگر دربی شهر میلان برگزار خواهد شد و ایکاردی رودرروی هموطنش ایگواین، لیدر روسونری به میدان خواهد رفت.

دن فابیو که درسال 2007 ودررئال مادرید با ایگواین کار کرده بود، گفت:« ایگواین از نظر انسانی خیلی بزرگ است و توانایی های تکنیکی فراوانی هم دارد. وقتی شوت می زد، توان بالایی درپیدا کردن دروازه داشت. این بدان معناست که باید هماهنگی، ذهنیت و توانایی های تکنیکی را همزمان داشته باشی.او حالا حتی بهتر هم شده؛ بازی کردن دراروپا به او کمک کرده. قبلا ایگواین بیشتر منتظر توپ می ایستاد. اما او از بعد انسانی، فرد هیجان انگیزی است و همیشه پسرخوبی بوده و هست.»

بخش پایانی صحبت های کاپلو درمورد کورس قهرمانی در سری آ بود؛ او یووه را مدعی شماره یک قهرمانی می داند. کاپلو دراین رابطه گفت:« اصلا نمی دانم که چطور ممکن است یوونتوس قهرمانی سری آ را از دست بدهد. آنها قدرت و عزم راسخشان وبرتری شان نسبت به حریفان را نشان داده اند و یووه را سوپرمدعی قهرمانی می دانم.» 

بینکونری دراین فصل برای فتح هشتمین قهرمانی متوالی اش در لیگ ایتالیا خیز برداشته؛ آنها در هشت بازی ابتدایی شان دراین فصل به پیروزی رسیدندو شش امتیاز با ناپولی رده دومی فاصله دارند.

6363