علاقه نیمار به بازگشت به بارسلونا

علاقه نیمار به بازگشت به بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - نیمار از تصمیم خود برای جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن پشیمان شده و امیدوار است که بتواند در انتهای فصل بار دیگر به نیوکمپ بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، موندو دیپورتیوو مدعی شده که بازیکن برزیلی بارها به این تیم اسپانیایی پیشنهاد بازگشت داده و این انتقال گرانقیمت غیرممکن نیست. گفته می شود که نیمار از شرایط خود در پاریس خسته شده و می خواهد بار دیگر در بارسلونا و کنار لیونل مسی حضور داشته باشد. موندو دیپورتیوو می گوید که رابطه نیمار و مسی یکی از دلایل کلیدی این اتفاق است. او همچنین با لوییس سوارز و ایوان راکیتیچ نیز رابطه صمیمانه ای دارد. نیمار بارسا را باشگاه خود می داند و از شرایط لیگ فرانسه که در حال حاضر پی اس جی با 8 امتیاز اختلاف در صدر آن قرار دارد، راضی نیست. قهرمان فرانسه سال گذشته در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به راحتی توسط رئال مادرید حذف شد. این در حالی است که نیمار با قراردادی به ارزش 198 میلیون پوند به این تیم رفته بود تا کمکی برای کسب این جام باشد. 

این روزنامه اسپانیایی همچنین باور دارد که درخشش کیلیان امباپه این بازیکن برزیلی را به حاشیه فرستاده است. بارسلونا واکنشی به رفتارهای نیمار در ماه های اخیر نشان نداده چرا که آنها از نحوه جدایی نیمار و انتقالش به پی اس جی در سال 2017 بسیار عصبانی بودند. با این حال گفته می شود که قهرمان لالیگا از مواضع خود در برابر این بازیکن 26 ساله کوتاه آمده و اگر ارنستو والورده خواهان بازگشت او باشد، شاید این اتفاق عملی شود. 

1070