اسکولز: پوگبا سریعا جهالتش را به نمایش می گذارد؛ الکسیس خودخواه است وبه دردیونایتد نمی خورد.

اسکولز: پوگبا سریعا جهالتش را به نمایش می گذارد؛ الکسیس خودخواه است وبه دردیونایتد نمی خورد.

سایت رسمی فوتبالی- پل اسکولز بازیکن سابق خط میانی باشگاه منچستریونایتد در گفت و گو با ایی.اس.پی.ان در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده. از اوضاع نه چندان مطلوب منچستریونایتد گرفته تا خاطرات گذشته...

او در بخشی از این گفتگوی جذاب در مورد عملکرد پوگبا در یونایتد گفته:« پوگبا نهایت تلاشش را به کار می گیرد ولی در عرض پنج دقیقه بدترین کار ممکن را انجام می دهد. تو دقیقا می دانی که جهالت و نادانی او را خیلی زود شاهد خواهی بود.»

اسکولز در ادامه به انتقاد از سایر بازیکنان یونایتد پرداخت و گفت:«اگر این واقعیت داشته باشد که بازیکنان تیم حاضر به بد بازی کردن شده باشند، از آنها متنفر می شوم. ولی مورینیو همچنان از نظر من مربی خوبی است.» و همچنین با نام بردن و اظهارنظر در مورد برخی نامها راجع به بحران باشگاه یونایتد ادامه داد:« سرمربی تیم ماتا را در سمت راست قرار می دهد و او کیفیت لازم برای بازی در این پست را ندارد. » و درانتقاد از خرید الکسیس سانچس برای یونایتدگفت:« من هرگز نمی توانستم الکسیس را در پیراهن یونایتد تصور کنم. او بازیکن خودخواهی است و گاهی وقتها فقط برای خودش بازی می کند و فکر نمی کنم که او آن بازیکنی بود که تیم ما بهش نیاز داشت.»

اسطوره فوتبال بریتانیا همچنین درپاسخ به سوالی در مورد بازیکنان موردعلاقه اش گفت:« مودریچ، کروس، مسی،...بعد از دیدن بازی مسی مقابل تاتنهام در ورزشگاه ومبلی دوباره به یاد بحث رونالدو- مسی افتادم. مسی واقعا همه چیز تمام است.»

اسکولز در نهایت با یادآوری خاطرات گذشته اش، صحبتهای جالبی را بر زبان آورد:« دریک بازه زمانی بود که حسابی سراغ حاشیه رفته بودم، اضافه وزن داشتم و به این نیاز داشتم که روی فرم بیایم و از این جو خارج شوم.» گویا در آن بازه زمانی اسکولز دوستان نابابی داشته که بعداز دعوت به تیم ملی انگلیس، با این دوستان قطع رابطه کرده است و حالا حسرت می خورد که نمی تواند با این دوستان مثل هواداران عادی فوتبال، به تماشای مسابقات برود.


6363