پیش بازی ماشین سازی - نفت مسجد سلیمان؛ بُکُش تا زنده بمانی!

پیش بازی ماشین سازی - نفت مسجد سلیمان؛ بُکُش تا زنده بمانی!

وبسایت فوتبالی- در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هر دو تیم وضعیت وضعیت جالبی در جدول رده بندی ندارند و به همین دلیل مساوی به کار هیچکدام نمی آید. در این میان تیمی که بتواند به 3 امتیاز شیرین بازی برسد می تواند نسبت به ادامه لیگ امیدوارانه تر بازیها را دنبال کند. البته ماشین سازی با آمدن رضا مهاجری اوضاع بهتری پیدا کرده و در سوی دیگر علیرضا مرزبان هم که چند هفته ایست نفت را در دست گرفته با حریفان قدرتمندی روبرو شده است.

شاگردان رضا مهاجری در 8 بازی اخیر لیگ برتر 1 پیروزی، 5 تساوی و 2 شکست داشته اند. ماشین سازان همچنین آمار 8 گل زده و 9 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان مهاجری با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور دارند و در صورت پیروزی در بازی فردا می توانند 11 امتیازی شوند و چند پله در جدول صعود کنند.

در آن سوی میدان مسجد سلیمانی ها با عبدالله ویسی و علیرضا مرزبان در 8 بازی گذشته 0 برد، 3 تساوی و 5 شکست داشته است. آنها آمار 7 گل زده و 9 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 3 امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارند و در صورت پیروزی 6 امتیازی می شوند.

چهره ویژه: مربیان دو تیم چهره های ویژه تیمهایشان هستند. هر دو مربی به دنبال ارائه فوتبال تماشاگرپسند هستند و البته آن کس که بتواند علاوه بر فوتبال زیبا، 3 امتیاز را هم بدست بیاورد قطعا چهره ویژه بازی امروز خواهد بود. با ابن توضیح که مرزبان به دلیل اخراج هفته قبلش نمی توان از کنار زمین تیمش را هدایت کند.

هفته نهم لیگ برتر ایران

ماشین سازی تبریز - نفت مسجد سلیمان

تبریز-ورزشگاه بنیان دیزل

جمعه 27 مهر 1397 ساعت 15:30

بازی هفته قبل: فولاد یک - ماشین سازی یک ؛ نفت صفر - سپاهان 2

رتبه تیم ها: ماشین سازی با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و مسجد سلیمانی ها با 3 امتیاز یکی مانده به آخر هستند یعنی رتبه پانزدهم.

محروم: موسی کولیبالی، روح الله بهمنی (سرپرست) و علیرضا مرزبان (سرمربی)  از نفت مسجدسلیمان 

تیم داوری: مهدی مرجانزاده، مهدی الوندی، عسگر محمدی و یاسر همرنگ

2526