پوچتینو: قهرمانی برای تاتنهام آخرین قدم است

پوچتینو: قهرمانی برای تاتنهام آخرین قدم است

سایت رسمی فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو معتقد است که قهرمانی آخرین قدم تاتنهام برای پیشرفت است اما تاکید کرد که آنها باید پی اس وی را روز چهارشنبه شکست دهند تا ثابت کنند که توانایی قهرمانی دارند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام روز چهارشنبه باید به مصاف قهرمان هلند برود و در صورت پیروزی می توانند علیرغم شکست برابر اینتر و بارسلونا همچنان به حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان امیدوار باشند. تاتنهام با وجود نتایج نه چندان خوب در اروپا شرایط خوبی را در لیگ برتر پشت سر می گذارد. پوچتینو پس از پیروزی برابر وستهام درباره اوضاع این تیم گفت: " اگر نتوانیم در چنین بازی هایی پیروز باشیم نمی توانیم قهرمان شویم. ما به امتیازات بیشتری نیاز داریم. فکر می کنم در 4.5 سال گذشته رقیب قدرتمندی بودیم اما قهرمانی آخرین قدم برای تیم و باشگاه است. اگر بخواهیم در لیگ قهرمانان بمانیم بازی برابر آیندهوون بسیار مهم است. چاره ای جز پیروزی در این بازی نداریم. "

با وجود مشکلات تاتنهام در اروپا، پوچتینو ادعا کرد که تیمش بر اساس برنامه ای که برای پیشرفت آن چیده شده پیش می رود. او اظهار داشت: " اگر بخواهیم رشد کنیم، رقیب خوبی باشیم، روزی مدعی قهرمانی شویم و با فشارهای فوتبال کنار بیاییم باید بدانیم که وقتی برای پیروزی بازی می کنیم چطور باید فشار را مدیریت کنیم. حدود 4.5 سال پیش وقتی آنها مربیگری در تاتنهام را به من پیشنهاد دادند، ایده آنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. این سومین حضور متوالی ما در این رقابت هاست. ما در راه انجام این پروژه هستیم اما فاصله زیادی با اتمام آن داریم. "

1070