سلبریتی هایی که در ال کلاسیکو طرفدار رئال مادرید هستند

سلبریتی هایی که در ال کلاسیکو طرفدار رئال مادرید هستند

سایت رسمی فوتبالی- افراد معروف و سرشناس فراوانی هستند که در سالهای اخیر درمورد تیمهای محبوب فوتبالی شان اظهارنظر کرده اند و صادقانه گفته اند که طرفدار کدام تیم هستند. بسیاری از این سلبریتی ها حتی با پیراهن تیم های محبوبشان عکسهایی را به یادگار گرفته اند.

حالا و در آستانه بازی حساس و تماشایی ال کلاسیکو شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که سلبریتی ها و چهره های سرشناس دنیای سینما، مد و ورزش، طرفدار کدام تیم خواهند بود. در این گزارش قصد داریم تا سلبریتی های طرفدار رئال مادرید را به شما معرفی کنیم:

1- آمایا سالامانکا: این خانم بازیگر معروف اسپانیایی از جمله طرفداران سرسخت باشگاه رئال مادرید است که عکسهای متعددی با پیراهن کهکشانی ها دارد

2-ادورنه: ادورنه، خواننده سرشناس اسپانیایی و نامزد داوید دخئا، هوادار دو آتشه باشگاه رئال مادرید است . این درحالی است که نامزد او سالها پیش در اتلتیکومادرید بازی می کرد؛ اما به رغم این، او از همان زمان طرفدار رئال بوده و همچنان به تیم محبوبش وفادار است

3- آلخاندرو سانز: این خواننده معروف و پرآوازه اسپانیایی هم در بین طرفداران باشگاه مادریدی است و یکی از سلبریتی هایی است که یکشنبه تیم لوپتگی را تشویق خواهد کرد

4-خولیو ایگلسیاس: پدر انریکه ایگلسیاس و خواننده مطرح اسپانیایی هم از جمله طرفداران سرسخت تیم مادریدی است که عکسهای فراوانی از او با پیراهن تیم مادریدی یافت می شود.

5-فرناندو آلونسو: راننده سرشناس اسپانیایی مسابقات فرمولا وان، یکی از قهرمانان مسابقات اتومبیلرانی است که عشقش به باشگاه مادریدی را پنهان نکرده است.

6-آرنولد شوارزنگر: قهرمان پرآوازه آمریکایی اگرچه بارها با بازیکنان بارسلونا دیدار کرده و عکسهایی را با آنها به یادگار گرفته ولی قبلش به رنگ سفید است و به عشق رئال مادرید می تپد.

7-اوسائین بولت: قهرمان بی نظیر دوومیدانی جامائیکا که مدالهای فراوانی را در ادوار بازیهای المپیک مال خود کرده، شیفته باشگاه رئال مادرید است و بازی های این تیم را دنبال می کند.

8-جنیفر لوپز: خواننده مطرح اهل آمریکای لاتین هم در جریان یکی از سفرهای کاروان رئال به قاره آمریکا، با بازیکنان این تیم دیدار کرد و عکسهایی را با آنها به یادگار گرفت و بدین ترتیب حمایتش را از تیم مادریدی ابراز کرد.

9-راسل کرو: بازیگر معروف اهل نیوزیلند یکی از هواداران دو آتشه رئال مادرید است و در بازی ال کلاسیکو نیز طرفدار شاگردان لوپتگی خواهد بود.

10-سیلوستر استالونه: بازیگر کهنه کار و معروف آمریکایی هم یکی دیگر از سلبریتی هایی است که در بازی یکشنبه شب با پیراهن رئال به تماشای بازی ال کلاسیکو خواهد نشست.

11-رافا نادال: تنیسور صاحب نام اسپانیایی هم یکی از افرادی است که هرگز عشقش را به باشگاه مادریدی پنهان نکرده و طرفدار پروپاقرص این تیم است.

6363