گواردیولا: تاتنهام یکی از تیم های مورد علاقه من است

گواردیولا: تاتنهام یکی از تیم های مورد علاقه من است

سایت رسمی فوتبالی - پپ گواردیولا در آستانه دیدار منچسترسیتی با تیم پوچتینو مدعی شد که تاتنهام یکی از تیم های مورد علاقه او برای تماشای فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، سیتی لیگ برتر را بسیار خوب شروع کرد و آنها تنها دو امتیاز از تاتنهام پیش هستند. گواردیولا در آستانه دیدار با این تیم گفت: " ما بازی آنها برابر اینتر و آیندهوون را تماشا کردیم و آنها نه تنها ضعیف تر از حریفان خود نبودند بلکه بهتر هم بودند. آنها یکی از تیم هایی هستند که من دوست دارم بازی هایشان را نگاه کنم. وقتی فوتبال آنها را می بینم چیزهایی یاد می گیرم. آنها بازیکنان بین المللی بسیاری دارند و پایه آنها از تیم ملی انگلیس است. تیم جوانی هستند، دروازه بان و مهاجمان خوبی دارند. آنها تمام شرایط لازم را در اختیار دارند. "

گواردیولا معتقد است که این نبرد بسیار نزدیک است و شرایط و امتیازات نزدیک به هم در جدول کار را برای هر دو طرف سخت خواهد کرد. او همچنین بر این باور است که تاتنهام به تلاش خود برای حضور در بین تیم های مدعی ادامه خواهد داد. مربی سیتی اظهار داشت: " کار همیشه سخت است. این را در اولین فصل حضورم در این جا فهمیدم و انتظاری جز این نداشتم. اما هیچ چیز نظر من درباره تیمم را تغییر نخواهد داد. من می خواهم روی پیروزی در این بازی تمرکز کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. از کیفیت تاتنهام نیز اطلاع دارم. اما این پایان راه نیست. بعد از این با فولهام، ساوتهمپتون، منچستریونایتد و شاختار بازی داریم. "

1070