والورده: لوپتگی؟ اخراج مربیان کاری ناجوانمردانه است

والورده: لوپتگی؟ اخراج مربیان کاری ناجوانمردانه است

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید مقابل بارسلونا بدون لیونل مسی پنج بر یک باخت. ارنستو والورده از این نتیجه هیجان‌زده بود.

بارسلونا از رئال پیش افتاد، اما رئال در ابتدای نیمه دوم دقایقی را بسیار خوب بازی کرد و یک گل هم زد. در نهایت بارسلونا از فضاهای ایجادشده بر روی حملات رئال استفاده کرد و سه گل دیگر زد. والورده گفت: «15 دقیقه دشوار را پشت سر گذاشتیم. ما خوب بازی کردیم و نیمه اول از آن ما بود. آنها در نیمه دوم تغییر رویه دادند و بازی را کاملا به کناره‌ها بردند. اما ما توانستیم به بازی برگردیم و از ریسک‌هایی که آنها مرتکب می‌شدند استفاده کردیم.»

والورده گفت که نکته مهم این بود که تیمش تمرکزش را حفظ کرد. آنها سه بازی است که می‌برند و والورده گفت: «بازی در این سه دیدار شایستگی‌های ما را نشان داد. بردن کلاسیکو به این ترتیب بسیار احساس‌برانگیز است اما ما باید فروتنی خود را حفظ کنیم و مغرور نشویم. حالا می‌توانیم به فکر بازی با کولتورال لئونسا و رایو وایکانو باشیم.»

والورده همچنین از جولن لوپتگی حمایت کرد: «می‌دانم که بودن در وضعیت او چه حسی دارد. اوضاعش واقعا سخت است. زمانی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود مربی را مقصر می‌دانند. فوتبال همین است. اتفاقی که برای او افتاده ممکن است سه هفته دیگر برای من روی بدهد. برای جولن بهترین آرزوها را دارم و از دید من، اخراج مربیان در کل ناجوانمردانه است.»

8444