واکنش احساسی اشمایکل به مرگ ویچای: تو رویای من را به واقعیت تبدیل کردی!

واکنش احساسی اشمایکل به مرگ ویچای: تو رویای من را به واقعیت تبدیل کردی!

سایت رسمی فوتبالی - کسپر اشمایکل با انتشار متنی احساسی نسبت به مرگ ویچای واکنش نشان داد و مدعی شد که مدیرعامل لسترسیتی رویاهای او را به واقعیت تبدیل کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل لسترسیتی به همراه 4 نفر دیگر در حادثه سقوط هلیکوپتر شخصی ویچای که در نزدیکی ورزشگاه کینگ پاور اتفاق افتاد، درگذشتند. این اتفاق تراژیک دنیای فوتبال را در شوک فرو برد و بازیکنان و کادر فنی لستر را به شدت تحت تاثیر قرار دارد. بسیاری از بازیکنان نوشته هایی را به یاد ویچای در فضای مجازی منتشر کردند. اما اشمایکل که در صحنه این اتفاق نیز حضور داشت و شاهدان ریختن اشک او را در وقوع این حادثه دیده بودند در متنی احساسی خطاب به ویچای نوشت: " آقای مدیرعامل عزیز! من باور نمی کنم که این اتفاق رخ داده است. من واقعا ناراحت و دلشکسته هستم. نمی توانم چیزی که دیدم را باور کنم. نمی توان با کلام گفت که چقدر برای این باشگاه ارزش داشتی. همه درباره خدماتی که تو و خانواده ات به فوتبال کردید، مطلع هستند. تو نه فقط درباره باشگاه که درباره همه جامعه نگران بودی. کمک های بی اندازه تو به بیمارستان ها و خیریه های لستر هرگز فراموش نمی شود. 

ویچای، مدیرعامل لسترسیتی، در حادثه سقوط هلیکوپتر درگذشت.

هرگز مردی مانند تو در زندگی ندیدم. تو بسیار سختکوش، مشتاق، مهربان و دوست داشتنی بودی. تو برای همه وقت داشتی. به همه محبت کردی. من همیشه تو را به عنوان یک رهبر، یک پدر و یک مرد تحسین کردم. تو برای همیشه فوتبال را تغییر دادی. تو به همه این امید را دادی که هر چیزی غیرممکنی، ممکن است. این فقط برای هواداران ما نبود بلکه برای هواداران تمام تیم ها در سرتاسر دنیا بود. وقتی در سال 2011 من را به خدمت گرفتی به من گفتی که در 6 سال آینده در لیگ قهرمانان خواهیم بود و کارهای زیادی انجام خواهیم داد. تو من را تحت تاثیر قرار دادی و من به تو باور داشتم. تو این احساس را به من دادی که هیچ چیز غیرممکن نیست. بدون تو و خانواده ات هیچکدام از چیزهایی که به دست آوردیم، ممکن نبود. تو تجربیاتی را به من دادی که تنها در فانتزی ها قابل دسترس بودند. تو به معنای واقعی کلمه رویای من را به واقعیت تبدیل کردی. "

1070