والورده: رئال در همین فصل هم مدعی است؛ اخراج مربیان را دوست ندارم

والورده: رئال در همین فصل هم مدعی است؛ اخراج مربیان را دوست ندارم

سایت رسمی فوتبالی – ارنستو والورده، مربی بارسلونا گفته دلیلی نمی‌بیند که رئال مادرید یک سال را به عنوان سال گذار داشته باشد.

جولن لوپتگی، مربی رئال از کار برکنار شده و سانتی سولاری موقتا جانشین او شده است. گفته می‌شود آنتونیو کونته یا روبرتو مارتینس به‌صورت بلندمدت به رئال خواهند پیوست. اما والورده می‌گوید که رئال نیازی ندارد که یک سال را به عنوان سال گذار سپری کند، و با مربی جدیدش بلافاصله مدعی خواهد شد.

از او سوال شد که آیا رئال سال گذار را خواهد داشت و او گفت: «اصلا فکر نکنم چنین سالی وجود داشته باشد. مادرید مانند ما است و واکنش سریعی خواهد داشت. تردیدی در این باره ندارم. آنها در جمع تیم‌های بالای جدول نیستند ولی حالا برای نتیجه‌گیری خیلی زود است.

نمی‌دانم رئال با حضور سولاری روی نیمکت خطرناک‌تر می‌شود یا نه. من قبلا هم گفته‌ام که رئال مادرید همیشه خطرناک است و یکی از رقیبان بزرگ بر سر راه قهرمانی است. آنها در تمامی رقابت‌ها حضور دارند و تلاش خواهند کرد که قهرمان شوند. مانند ما و سایر تیم‌ها.»

باشگاه رئال بیانیه تندی علیه لوپتگی صادر کرده و در آن نوشته که دلیل اخراج او، ناهمخوانی شدید نتایج تیم با قدرت بازیکنان بوده است. اما والورده می‌گوید: «من هیچ حرفی درباره بیانیه‌های سایر باشگاه‌ها ندارم. من فقط می‌گویم که اخراج مربیان را دوست ندارم.»

از او سوال شد که آیا برد پنج بر یک بارسلونا مقابل رئال مادرید اوضاعش را عوض کرده یا نه و او گفت: «راستش من ناراحت هستم چون فکر می‌کردم قدرت سوپرمن را به دست می‌آورم اما نشد!»

8444