وینیسیوس جونیور؛ برنده بزرگ تغییر مربی در رئال مادرید

وینیسیوس جونیور؛ برنده بزرگ تغییر مربی در رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - بیشترین سود از تغییر سرمربی در رئال مادرید نصیب وینیسیوس جونیور، نوجوان برزیلی و خرید جدید این تیم، شد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 18 ساله در اولین حضور خود در ترکیب ثابت رئال مادرید، چهارشنبه شب، بازی درخشانی از خود ارائه داد و در دو گل از 4 گل تیم سانتیاگو سولاری برابر ملیا نقش موثری داشت. این پیروزی در حالی به دست آمد که سولاری دو روز قبل جانشین موقت جولن لوپتگی شد که پس از یک روند وحشتاک سرانجام با شکست 5 - 1 برابر بارسلونا از سمت خود در کادر فنی رئال مادرید برکنار شد. سولاری در اولین حضور خود روی نیمکت رئال کار چندان سختی پیش رو نداشت و باید در کوپا دل ری به مصاف ملیا می رفت. این بهترین اتفاق برای حضور وینسیوس بود چرا که او بیشتر زمان خود را از تابستان و پس از پیوستن به رئال مادرید در تیم دوم این باشگاه و تحت نظر سولاری گذرانده بود. لوپتگی به وینسیوس به چشم یک استعداد جوان نگاه می کرد که باید به مرور زمان تجربه کسب کند. 

اما در دیدار برابر ملیا، وینیسیوس رهبر خط حمله مادرید بود و با سرعت بالا، دریبل های پیاپی و رابطه مناسب با هم تیمی ها توانست بازی بسیار درخشانی را ارائه کند. این بازیکن پاس گل دوم رئال مادرید را به مارکو آسنسیو داد و همچنین شرایط را برای گلزنی اودریوزولا نیز فراهم کرد. او همچنین شوت زیبایی را به سمت دروازه حریف زد که به تیرک دروازه برخورد کرد. او در طول بازی یک پاس با استفاده از حرکت رابونا نیز ارسال کرد. سولاری پس از بازی با تحسین این بازیکن مدعی شد که برای رشد باید فرصت بازی را در اختیار او قرار داد. با توجه به عدم موفقیت بیل در ترکیب رئال مادرید شاید باز هم سولاری فرصت هایی را در اختیار وینسیوس قرار دهد.

1070