ورود کاروان لستر به تایلند برای شرکت درمراسم تدفین مالک باشگاه

ورود کاروان لستر به تایلند برای شرکت درمراسم تدفین مالک باشگاه

سایت رسمی فوتبالی – بازیکنان باشگاه لستر سیتی و کلود پوئل، سرمربی این تیم روز یکشنبه عازم تایلند شدند و در معبدی در بانکوک در دومین روز تدفین ویچای سریواداناپرابا، مالک فقید باشگاه لستر شرکت کردند.

ویچای سریواداناپرابا، مالک باشگاه انگلیسی روز 27 اکتبر در سن 60 سالگی ودر سانحه سقوط هلیکوپتر در اطراف ورزشگاه کینگ پاور استادیوم از دنیا رفت.همراه با او 4 نفر دیگر سوار بر هلیکوپتر بودند که آنها نیز همگی درگذشتند.

کاروان لستر روز دوشنبه نیز در مراسم تدفین بودایی مالک باشگاه که یک هفته طول خواهد کشید حضور خواهند داشت.

کاروان باشگاه لستر روز شنبه و بعد از دیدارشان مقابل کاردیف که با برد 0-1 شان به پایان رسید، باسفری 12 ساعته عازم تایلند شدند. آنها این برد را به روح ویچای سریواداناپرابا تقدیم کردند. آقای ویچای در سال 2010 باشگاه لستر را خریداری کرده بود و درطول سالها تیمی قدرتمند را تدارک دید. لسترسیتی با ریاست این مدیرتایلندی در فصل 16-2015 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و ستاره هایی مثل کسپر اشمایکل، جیمی واردی و هری مگوایر در این مراسم حضور داشتند. البته تمامی بازیکنان لستر عازم سفر تایلند نشدند ودر بین غایبان نام بازیکنانی مثل دمارای گرای، زننده گل برتری لستر مقابل کاردیف دیده می شود.


در بدو ورود به معبد بودایی های تایلند، بازیکنان لستر سیتی، اعضای خانواده ویچای سریواداناپرابا را درآغوش گرفته و به آنها تسلیت گفتند و دسته گلهای بزرگی را برای ادای احترام به روح رئیس فقید باشگاهشان هدیه کردند. بازیکنان لستر روز دوشنبه بعد از شرکت در مراسم بزرگداشت آقای ویچای به انگلیس بازخواهند گشت تا خود را برای بازی شنبه آینده مقابل برنلی آماده کنند

6363