بوفون: کیه‌لینی ستاره ای وفادار است

بوفون: کیه‌لینی ستاره ای وفادار است

سایت رسمی فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی امروز صدمین بازی خود برای تیم ملی ایتالیا را انجام خواهد داد و به همین مناسبت جان لوییجی بوفون در یادداشتی او را ستاره ای وفادار برای ایتالیا خواند.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم پرتغال و ایتالیا امشب در چارجوب رقابت های لیگ ملت های اروپا برگزار خواهد شد. این صدمین بازی کیه‌لینی خواهد بود که اولین بازی خود با پیراهن تیم ملی ایتالیا را 14 سال پیش و در دیدار برابر فنلاند بر تن کرد. او هفتمین بازیکن تاریخ تیم ملی ایتالیا خواهد بود که به رکورد 100 بازی با این پیراهن رسیده و این در حالی است که بوفون با انجام 176 بازی ملی در رده اول قرار دارد.

بوفون در یادداشتی برای روزنامه کوریره دلو اسپرت نوشت: " فکر می کنم همه این ها برنامه ریزی شده بود! کیه‌لینی همیشه ستاره وفادار من بوده و خواهد بود. او باعث شد ماجراجویی من در زمین فوتبال امن تر و با پیروزی های بیشتری همراه باشد. او مثال خوبی از بازیکنی باهوش، حرفه ای، انسان، فداکار و شخصیتی است که شایسته جوایز فراوان است. او به الگویی برای همه کسانی تبدیل شده که کنار او بازی می کردند یا همچنان بازی می کنند. در ترکیب ایده آل من که شامل یک دروازه بان، 5 یا 6 مدافع، دو هافبک و یک یا دو مهاجم است، کیه‌لینی بازیکنی ثابت است. برای صدمین بازی با پیراهن تیم ملی ایتالیا به تو تبریک می گویم. امیدوارم که رسیدن به 200 بازی ملی با شوق هدف تو باشد. "

1070