دالیچ وکشیدن گوش لورن به خاطر سرخیو راموس درجلسه ای خصوصی

دالیچ وکشیدن گوش لورن به خاطر سرخیو راموس درجلسه ای خصوصی

سایت رسمی فوتبالی- زلاتکو  دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی اعلام کرده که به صورت خصوصی با دژان لورن، مدافع تیمش درمورد کامنتهایی که اخیرا خطاب به سرخیو راموس مطرح کرده بود، صحبت خواهد کرد.

حالا سرمربی کرواسی دراین رابطه گفته:« شخصا با دژان صحبت خواهم کرد.ولی این موضوع بین خودمان و بازیکنان تیم می ماند. نمی خواهم به صورت رسانه ای دراین باره حرفی بزنم.»

این اولین باری نیست که لورن مدافع لیورپول، با سرخیو راموس درمی افتد. چند هفته پیش او در صحبتهایی گفته بود که راموس دربازیهابیش از حد اشتباه می کندو رافائل واران بهتر از اوست.

بعد از برد 2-3 کرواسی مقابل اسپانیا، لورن در یک استوری در اینستاگرام حسابی علیه اسپانیایی ها موضع گیری کرد و اعلام کرد که کار خوبی کرده که با آرنج به سر راموس، مدافع وکاپیتان اسپانیا زده .

این درحالی است که تیم ملی کرواسی عصر روز یکشنبه دردیداری حساس وسرنوشت ساز در ورزشگاه ومبلی به مصاف انگلیس خواهد رفت و این بازی تکلیف تیم صعود کننده از این گروه به مرحله نیمه نهایی لیگ ملتهای اروپا را مشخص خواهد کرد. برد هریک از این دوتیم دراین بازی، به منزله صعود آن تیم به مرحله بعد است و تساوی شان، اسپانیا را به دور بعد خواهد رساند.

به علاوه این سومین مصاف دو تیم کرواسی وانگلیس از ماه جولای 2018 و رویارویی آنها درنیمه نهایی جام جهانی روسیه خواهد بود.

دالیچ ادامه داد:« ما درنیمه نهایی جام جهانی انگلیس را شکست دادیم و این مهمترین نکته است و هیچ کسی نمی تواند آن برد ما را فراموش کند.»

6363