درآستانه بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس: لو رفتن یادداشتهای سرمربی ریورپلاته

درآستانه بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس: لو رفتن یادداشتهای سرمربی ریورپلاته

سایت رسمی فوتبالی- در آستانه برگزاری بازی برگشت ریورپلاته و بوکاجونیورس در فینال کوپا لیبرتادورس، اتفاق عجیب وغریبی رخ داده که در نوع خود بی نظیر است. 

تمام مدارک و نکات تاکتیکی ای که مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته در روزهای اخیر در مورد بازی فینال کوپا لیبرتادورس یادداشت کرده بود، به سرقت رفته است. در ساعات اخیر و در شبکه های اجتماعی، تصاویر متعددی از یادداشتهای تاکتیکی، ترکیب های احتمالی و حتی پاسپورت این سرمربی منتشر شده است. این مدارک و ورقه ها در اتومبیل آقای گایاردو بوده وسحرگاه روز بعد در سطل زباله ای در بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین پیدا شده است.

در این کاغذها، برنامه ریزی هفتگی تیم و استراتژی های مختلفی که آقای گایاردو مدنظر داشته، از دفاع پنج نفره ریورپلاته در بازی رفت گرفته تا نکاتی دیگر به چشم می خورد. در عین حال یادداشت هایی هم در مورد برنامه این سرمربی برای بازی برگشت دیده می شود. همه این یادداشت ها روی کاغذهایی با سربرگ باشگاه ریورپلاته نوشته شده اند.

درعین حال اطلاعیه رسمی اتحادیه فوتبال آرژآنتین و بلیط پرواز برای حضور در بازی دوستانه آرژآنتین و برزیل که در قاره آسیا برگزار شد و جدول برنامه های بازیهای مرحله نیمه نهایی کوپا آرژانتنینا که ریور باید در این مرحله مقابل خیمناسیا قرار بگیرد نیز جزو این مدارک قرار داشتند.

دراین دقایق در شبکه های اجتماعی صحبت از این است که شاید هم این یک حقه برای گیج کردن تیم حریف و دادن اطلاعات غلط به آنها باشد.

6363