ادامه کابوس آلمان؛ ضعیف ترین نتایج در 40 سال اخیر

ادامه کابوس آلمان؛ ضعیف ترین نتایج در 40 سال اخیر

سایت رسمی فوتبالی - یواخیم لوو پس از کسب تساوی ناامید کننده برابر هلند تحت شدیدترین فشارها قرار دارد چرا که تیم آلمان از سال 1978 تا به حال هرگز در این بازه زمانی با عدم کسب پیروزی در بازی های رسمی مواجه نبوده است. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان جام جهانی 2014 دوشنبه شب در آستانه پیروزی برابر تیم ملی هلند بود. تیمو ورنر و لروی سانه با دو گل خود آلمان ها را پیش انداخته بودند اما هلندی ها در دقایق پایان بازی ناگهان شرایط را تغییر دادند و با دو گل پرومس و فن دایک موفق شدند کار را به تساوی بکشانند. آلمان در حال حاضر در 5 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی نشده که طولانی ترین زمان در 40 سال گذشته است. علاوه بر این آنها در 7 بازی اخیر خود تنها 5 گل به ثمر رسانده اند و بازی روز دوشنبه سومین بازی پس از آغاز جام جهانی بود که آنها در آن موفق به گلزنی شدند. یواخیم لوو به عنوان سرمربی آلمان ها پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی 4 سال پس از قهرمانی در این رقابت ها، تحت فشار شدیدی قرار دارد. 

با این حال او در ماه جولای به فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که قصد دارد به کار خود ادامه دهد و فدراسیون نیز با این تصمیم موافق بود. اما با این نتایج غیرمنتظره از آن زمان شاید حالا آینده او روی نیمکت آلمان در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد. لوو 58 ساله به مدت 12 سال سرمربی این تیم بوده که او را تبدیل به طولانی ترین مربی تاریخ تیم هایی اروپایی کرده است. تساوی برابر هلند آخرین بازی آلمان در سال 2018 بود و بازی بعدی در مارچ سال آینده میلادی برگزار خواهد شد. باید دید یواخیم لوو تا آن زمان روی نیمکت تیم ملی آلمان حضور دارد یا خیر.

1070