تلاش منچستریونایتد برای حفظ راشفورد برابر رئال مادرید و یوونتوس

تلاش منچستریونایتد برای حفظ راشفورد برابر رئال مادرید و یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد در تلاش است تا قرارداد خود با مارکوس راشفورد را تمدید کرده تا بتواند از علاقه رئال مادرید و یوونتوس به این بازیکن بهره مالی ببرد.

به گزارش فوتبالی، یونایتد قصد دارد دستمزد این بازیکن 21 ساله را دو برابر کرده و به هفته ای 150 هزار پوند برساند. قرارداد فعلی این بازیکن تا سال 2020 است و یونایتد گزینه تمدید خودکار یک سال دیگر را نیز در اختیار دارد. سان اسپرت خبر داده که رئال مادرید تصمیم دارد پیشنهاد 50 میلیون پوندی برای بازیکن تیم ملی انگلیس ارائه کند و این در حالی است که آنها کریستین اریکسن از تاتنهام را نیز یر نظر دارند. در خبری جداگانه تایمز مدعی شده که یووه نیز به جذب راشفورد علاقمند است و او را به لیست اهداف نقل و انتقالاتی خود اضافه کرده است. با حضور این دو غول اروپایی، مدیر یونایتد، اد وودوارد، عزم خود را برای تمدید قرارداد با راشفورد پیش از پایان فصل جزم کرده است. 

راشفورد از ابتدای فصل تنها در 5 بازی به صورت ثابت به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده تا شرایط سختی را پشت سر گذاشته باشد. اما عملکرد این بازیکن در رده ملی با 3 گل در 6 بازی پس از جام جهانی بسیار درخشان بوده است. او موفق شد در دیدار برابر اسپانیا در لیگ ملت های اروپا در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کند. رئال مادرید نمایندگان خود را برای بررسی شرایط راشفورد در دیدار روز یکشنبه تیم ملی انگلیس برابر کرواسی به ورزشگاه ویمبلی فرستاده بود. یوونتوس نیز این فرصت را داشت که در دو دیدار برابر یونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این بازیکن را زیر نظر بگیرد. 

1070