دیدار مدیربرنامه های خامس با مدیران یوونتوس

دیدار مدیربرنامه های خامس با مدیران یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه توتو اسپورت ایتالیا، ژرژ مندس یکی از معروف ترین مدیربرنامه های دنیای فوتبال چهارشنبه گذشته در شهر میلان با مدیران باشگاه یوونتوس دیدار کرد.

هدف این دیدار، مذاکره در مورد روبن نوس، بازیکن فعلی ولورهمپتون انگلیس بود. این بازیکن 21 ساله در آستانه انتقال به یوونتوس در بازار نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد و در صورتی که این انتقال قطعی شود، او سومین بازیکن زیرنظر مندس در تیم بینکونری خواهد بود. در حال حاضر کریستیانو رونالدو و ژائو کانسلو، دو بازیکن یوونتوس هستند که با مندس به همکاری می پردازند.

بنا برگزارش روزنامه توتواسپورت، مندس و مدیران یوونتوس در مورد خامس رودریگس و داوید دخئا هم صحبتهایی داشتند. بازیکنانی که در حال حاضر در بایرن مونیخ و منچستریونایتد حضور دارند و صحبتهایی برسر انتقال این دوبازیکن به تورین در تابستان آینده مطرح شد.

قرارداد فعلی داوید دخئا با یونایتد در تابستان سال آینده به پایان می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تورین شود. از سوی دیگر خامس رودریگس هم باید منتظر تصمیم سران بایرن بماند. در قرارداد قرضی انتقال او به بایرن، این شرط وجود دارد که سران باواریایی می توانند با پرداخت 42 میلیون یورو او را از رئال مادرید خریداری کنند.


مسئولان بایرن هنوز درمورد خامس تصمیم قطعی شان را نگرفته اند و کارل هاینس رومنیگه یکی از مدیران ارشد باشگاه بایرن اعلام کرده که هنوز برای تصمیم گیری درمورد خامس زمان دارند.

6363