در صورت جدایی از یونایتد؛ جانشین دخیا کیست؟

در صورت جدایی از یونایتد؛ جانشین دخیا کیست؟

سایت رسمی فوتبالی - دین هندرسون آماده است تا در صورت جدایی داوید دخیا از اولدترافورد، برای پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره تیم ملی زیر 21 سال انگلیس این فصل به صورت قرضی در شفیلد یونایتد حضور دارد و امیدوار است که کادر فنی مورینیو عملکرد درخشان او را مدنظر داشته باشند. هندرسون چند مهار درخشان در این فصل داشته و آماده است تا شانس خود را در ترکیب ثابت منچستریونایتد امتحان کند. اعضای کادر فنی یونایتد او را زیر نظر دارند اما در حال حاضر ترجیح می دهند تمرکز خود را بر کسب نتیجه در این فصل بگذارند. قرارداد دخیا در تابستان با شیاطین سرخ به پایان می رسد و احتمالا این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه جدا می شود و هندرسون قصد دارد تلاش خود را برای پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم انجام دهد. 

هندرسون در این باره گفت: " تنها چیزی که در حال حاضر روی آن تمرکز کرده ام موفقیت با شفیلد یونایتد است. این هدف فوری من است. به خوبی به اهدافم در این فصل واقف هستم. اگر یونایتد متوجه عملکرد خوب من این است در آخر این مشکل آنها خواهد بود. من به کار خودم ادامه می دهم تا به موفقیت برسم و بدرخشم. "

1070