احتمال برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس در ایتالیا!

احتمال برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس در ایتالیا!

سایت رسمی فوتبالی- بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس، بحث داغ این روزهای دنیای فوتبال است. مصاف دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز که تا به حال، دو بار تعویق شده است و هنوز هم مشخص نیست که چه زمانی برگزار خواهد شد. قرار است در صبح روز سه شنبه به وقت آمریکای جنوبی، جلسه ای میان سران دوباشگاه و مقمات کونمبول تشکیل شود تا تکلیف برگزاری بازی فینال روشن شود.

جمعه شب قرار بود تا بازی فینال که یک بار لغو شده بود، در ورزشگاه مونومنتال برگزار شود. اما یاغی گری هواداران ریورپلاته ساعاتی قبل از آغاز بازی جمعه شب، باعث شد تا این بازی لغو شود و حالا یکی از شهرهای دنیا آمادگی اش را برای میزبانی این بازی جذاب اعلام کرده .


مسئولان شهرداری جنوای ایتالیا با ارسال دعوت نامه ای رسمی برای مدیران دوباشگاه بوکاجونیورز و ریورپلاته و همچنین نامه ای رسمی برای مقامات کونمبول پیشنهادشان برای برگزاری این بازی در ورزشگاه شهر جنوا را ارائه کرده اند. آنها آماده اند تا در ورزشگاه لوئیجی فراری میزبان این بازی باشند. استفانو آنزالونه، مدیر ورزشی جنوا در بیانیه ای رسمی گفته:« ما افتخار می کنیم تا به این دوتیم خوشامد بگوئیم؛ اینجا خانه آنهاست.»

او در عین حال به رگ و ریشه این دوباشگاه آرژانتینی اشاره کرده که اصالتا به این منطقه از ایتالیا برمی گردد. او ادامه داد:« این فرصتی برای زنده کردن رگ و ریشه دوستی هایی است که ما را به هم متصل می کند.»

6363