فلینی: با تمام وجود برای مورینیو تلاش می کنم

فلینی: با تمام وجود برای مورینیو تلاش می کنم

سایت رسمی فوتبالی - مروان فلینی می گوید که با تمام وجود برای مورینیو تلاش می کند چون مربی منچستریونایتد اعتماد به نفس را به او بازگردانده است. 

به گزارش فوتبالی، فلینی موفق شد در دیدار سه شنبه شب منچستریونایتد برابر یانگ بویز گل دیرهنگام یونایتدی ها را به ثمر برساند تا صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان را قطعی کند. مورینیو واکنش عجیبی به گل این بازیکن 31 ساله نشان داد و با برداشتن جعبه بطری های آب آنها را به زمین کوبید. فلینی نیز از این که توانسته مربی خود را در چنین شب مهمی خوشحال کند، راضی است. او به سایت رسمی یونایتد گفت: " من چه در ترکیب اصلی باشم و چه نباشم همیشه سعی می کنم با تمام وجود برای تیم تلاش کنم. همه می دانند که من بازیکنی تیم محور هستم. مربی اعتماد به نفس زیادی به من داد. او به من اطمینان کرد. این برای یک بازیکن مهم است و من سعی می کنم پاسخ اعتماد او را در زمین بدهم. با تمام وجود برای او تلاش می کنم. در کنار او احساس آرامش و خوشحالی دارم. حضور در لیگ قهرمانان همیشه خوب است. فضای خوبی در مستایا حاکم خواهد بود و والنسیا نیز تیم خوبی است. بنابراین ما بدون هیچ فشاری به آنجا خواهیم رفت و فوتبال خودمان را بازی می کنیم. "

گل شب گذشته، دومین گل فلینی در این فصل بود و بازیکن تیم ملی بلژیک معتقد است که این پاداش عملکرد خوب یونایتد بوده است. او ادامه داد: " گلزنی همیشه خوب است اما برای من مهمترین چیز کسب سه امتیاز بود. فکر می کنم هواداران شایستگی این پیروزی را داشتند و بازیکنان نیز بسیار مثبت و جنگنده بودند. ما می خواستیم پیروز شویم و این را نشان دادیم و تمام تلاشمان را کردیم. موقعیت های زیادی ساختیم و شایسته برد بودیم. داوید مهار خوبی انجام داد و آنها نیز موقعیت هایی داشتند اما فکر می کنم ما باید پیروز می شدیم. "

1070