آلگری: رونالدو به یوونتوس اعتماد به نفس داده است

آلگری: رونالدو به یوونتوس اعتماد به نفس داده است

سایت رسمی فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس اعتماد به نفس این تیم را بالا برده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که در تابستان امسال پس از 9 سال رئال مادرید را ترک کرده و به یوونتوس پیوست در هفته های اول درخشش همیشگی خود را در این تیم تکرار نکرد اما حالا نمایشی که از یک برنده 5 توپ طلا انتظار می رود را بار دیگر ارائه کرده است. شب گذشته این بازیکن پرتغالی پاس گل پیروزی بخش یوونتوس برابر والنسیا را برای ماریو مانژوکیچ ارسال کرد. آلگری پس از بازی به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " کریستیانو رونالدو؟ او اعتماد به نفس زیادی به ما داده و کمک کرده که به نتایجی که مد نظر داریم، برسیم. "

یووه در این فصل تنها یک بار شکست را پذیرا شده که در هفته قبل رقابت های لیگ قهرمانان و برابر منچستریونایتد بوده است. آلگری درباره عملکرد تیمش تا به اینجای فصل گفت: " ما عملکرد بسیار بهتری داشتیم و در طول سال پیشرفت کردیم. والنسیا تیم خوبی و از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار داشت. گلزنی برابر آنها کار آسانی نبود چرا که بهترین رکورد دفاعی در لالیگا را دارند. ما چند ضد حمله انجام دادیم اما در کل خوب بودیم. من واقعن از عملکرد تیم در نیمه دوم راضی هستم و شایستگی پیروزی را داشتیم. والنسیا تیم خوبی است و سبک بازی آنها شبیه به اتلتیکو مادرید است. "

1070