پیش بازی نفت مسجد سلیمان - پیکان تهران؛ بختیاری ها باز هم به دنبال برد

پیش بازی نفت مسجد سلیمان - پیکان تهران؛ بختیاری ها باز هم به دنبال برد

وب سایت رسمی فوتبالی- در ادامه پیکارهای هفته چهاردهم دو تیم نفت و پیکان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می روند.

نفتی‌های مسجد سلیمان بعد از برد شش امتیازی هفته قبل مقابل سپیدرود و فرار از انتهای جدول به آرامش رسیدند و این هفته در خانه از پیکانی میزبانی می‌کنند که در هفته‌های اخیر بدشانسی را به اشکال مختلف تجربه کرده و سیری نزولی را طی می‌کند. پیکان 16 امتیازی پایین‌تر از خود خیلی از تیم‌های 16، 15 و 13 امتیازی را می‌بیند که منتظر لغزشی دیگر از این تیم هستند. جلالی و تیمش اگر عادات هفته‌های اخیر خود را ترک نکرده باشند، شاید امروز ناکامی دیگری را هم در مسجد سلیمان تجربه کنند. 

در هفته های اخیر مرزبان توانسته روحیه یک تیم برنده را به شاگردانش تزریق کند و از یک تیم قعر جدولی، تیمی امیدوار برای کسب رتبه های میانه جدول را بسازد. اما در طرف دیکر جلالی هر چه در هفته های ابتدایی رشته کرد الان در حال پنبه شدن است و با ادامه این روند شاید جایگاه خودش نیز در خطر بیفتد.

چهره ویژه: سید پیمان میری یکی از جوان های تیم مرزبان است که در خط حمله بختیاری ها به میدان می رود. این بازیکن از سرعت قابل توجهی برخوردار است اما هنوز تجربه لازم برای بازی در لیگ برتر را بدست نیاورده. با این حال مرزبان در هفته های گذشته از میری استفاده بهینه ای کرده و این بازیکن کم کم به چهره ای تاثرگذار در تیمش تبدیل شده است.

هفته چهاردهم لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان - پیکان تهران

جمعه 9 آذرماه 1397، مسجد سلیمان

 ورزشگاه شهید بهنام محمدی، ساعت 15:15

رتبه: نفتی ها با 11 امتیاز از 13 بازی در رده چهاردهم و پیکان با 16 امتیاز از 13 بازی در رده هفتم جدول قرار دارند.

بازی هفته قبل: سپیدرود رشت صفر - نفت مسجد سلیمان یک ؛ پیکان 2 - فولاد 3

محروم: یوسف وکیا از نفت

تیم داوری: جواد رحیم زاده – محمدعلی پورمتقی – حسین مرادی – یاسر همرنگ 

2526