گریزمان: قهرمانی در جام جهانی را به توپ طلا ترجیح می دهم

گریزمان: قهرمانی در جام جهانی را به توپ طلا ترجیح می دهم

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان از عدم دریافت توپ طلا ابراز ناراحتی کرد اما مدعی شد که قهرمانی در جام جهانی برایش مهمتر از کسب توپ طلا بوده است.

به گزارش فوتبالی، گریزمان در قهرمانی جام جهانی کمک بسیاری به تیم ملی فرانسه کرد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار اتلتیکو مادرید برای قهرمانی در لیگ اروپا نیز بود اما دوشنبه شب در رده سوم بهترین بازیکنان دنیا قرار گرفت.هافبک رئال مادرید و تیم ملی کرواسی، لوکا مودریچ، اول شد و کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس، نیز در رده دوم جای گرفت. مهاجم اتلتیکو مادرید پس از مراسم به خبرنگاران گفت: " از سال 2018 خودم بسیار راضی هستم. قهرمان لیگ اروپا، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی شدم بنابراین سال بسیار خوبی بود. کمی از برنده شدن توپ طلا ناراحت شدم اما امشب شب بزرگی برای جشن گرفتن برنده ها بود بنابراین باید در این جا می بودم. فکر می کنم اگر به تلاشم به همین شکل ادامه دهم، شانس کسب توپ طلا را دارم. من در مسیر درستی قرار دارم. به دو مراسم بهترین ها دعوت شدم بنابراین باید همیطور ادامه دهم. "

گریزمان در پاسخ به سوالی درباره انتخاب بین جام جهانی و توپ طلا و همچنین شایستگی مودریچ برای کسب این جایزه اظهار داشت: " من جام جهانی را ترجیح می دهم. مودریچ شایسته این جایزه بود. او فصل بسیار خوبی داشت و قهرمان لیگ قهرمانان شده بود. "

1070