یک اتومبیل بنتلی، کادوی تولد ایکاردی به همسرش

یک اتومبیل بنتلی، کادوی تولد ایکاردی به همسرش

سایت رسمی فوتبالی- واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی اخیرا 32 ساله شد. ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیلان، علاوه بر برگزاری یک جشن تولد مجلل برای همسرش واندا ، هدیه ویژه ای هم برای او تهیه کرده بود و یک اتومبیل بنتلی جدید به نارا کادو داد.

جشن تولد 32 سالگی واندا نارا، شنبه شب در هتل انهاو شهر میلان برگزار شد و ایکاردی تلاشهای زیادی انجام داد تا این جشن به بهترین نحو ممکن انجام شود ودرپایان مراسم میکروفن را گرفت و چندین ترانه برای همسرش خواند. کمی بعد از اتمام جشن، واندا با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از هدیه مجللی که همسر فوتبالیستش برایش تهیه کرده بود، رونمایی کرد.


ایکاردی یک اتومبیل بنتلی بنتایگا برای واندا خریده بود که قیمت آن حدودا 230 هزار یورو است. این مدل بنتلی توانایی رقابت با رنج روور و پورشه کاین را دارد. واندا در پیغامی درزیر این تصاویر نوشت:« باوجودی که همیشه تلاش می کنی تا بهترباشی ولی تو بهترینی و بهترین هدیه برای من هستی. اما می خواهم به خاطر این سورپرایز از تو تشکر کنم.»


بعد از برگزاری این جشن تولد و صرف صبحانه با دوستان، واندا نارا و مائورو ایکاردی عازم شهر مادرید شدند تا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تماشای بازی برگشت فینال لیبرتادورس و جدال دو تیم بوکاجونیورز و ریورپلاته بنشینند.واندا نارا طرفدار سرسخت ریورپلاته است و درنهایت هم تیم محبوب او توانست جام قهرمانی را فتح کند. در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، واندا نارا و ایکاردی در نزدیکی خامس رودریگس و نامزدش شانون د لیما نشسته بودند. دیگو سیمئونه و همسرش کارلا پریه را هم در جایگاهی نزدیک به این زوج جوان نشسته بودند.


6363