والورده: دمبله گلزنی کرد اما بارسلونا یک تیم است

والورده: دمبله گلزنی کرد اما بارسلونا یک تیم است

سایت رسمی فوتبالی - علیرغم گلزنی عثمان دمبله در دیدار شب گذشته که با تساوی 1 - 1 بارسلونا و تاتنهام به پایان رسید، ارنستو والورده تمجید چندانی از این بازیکن نکرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن فرانسوی شب گذشته موفق شد یک گل تماشایی را وارد دروازه تاتنهام کند. اما ظاهرا والورده هنوز مشکلات انضباطی این بازیکن و تاخیری که روز یکشنبه در تمرین بارسلونا داشت را فراموش نکرده است. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: " دمبله گلی به ثمر رساند که در آن بیشترین فضا را داشت و با خونسردی آن را وارد دروازه کرد. اما ما یک تیم هستیم و همه به یک اندازه در گلزنی نقش دارند. ما همیشه می خواهیم پیروز باشیم و چنین فضایی در داخل رختکن نیز حکمفرماست. فکر می کنم برابر تیمی که همه چیز برای بازی داشت و ریسک زیادی انجام داد، خوب بازی کردیم. "

والورده درباره سیله سن که به نظر می رسد قصد دارد برای پیدا کردن فرصت بازی بیشتر از بارسا جدا شود، اظهار داشت: " حضور سیله سن در کنار ما بسیار خوب است. هر زمانی که او بازی می کند، درخشان است و ما خوش شانس هستیم که او و ترشتگن را در تیم داریم. نمی دانم که آیا از ما جدا می شود یا نه. او بازیکنی در سطح بالاست و ما به دو دروازه بان سطح اول در این باشگاه نیاز داریم. بازی های حساس زیادی در راه است و ما می خواهیم پیروز باشیم. امیدوارم او بماند. او حتی با این که فرصت زیادی برای بازی ندارد، خوشحال است. "

1070