بوفون: تنها پیشنهاد رئال مادرید، بارسلونا یا پاریس خداحافظی ام را به تعویق می انداخت، 24 سال برای قهرمانی در اروپا تلاش کردم!

بوفون: تنها پیشنهاد رئال مادرید، بارسلونا یا پاریس خداحافظی ام را به تعویق می انداخت، 24 سال برای قهرمانی در اروپا تلاش کردم!

سایت رسمی فوتبالی - جیجی بوفون مدعی شد که تنها پیشنهادهایی از سوی رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن می توانست نظرش درباره خداحافظی از فوتبال را تغییر دهد و باور دارد که قهرمانی در اروپا نباید تنها هدف پی اس جی باشد. 

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان در کمال ناباوری در 40 سالگی از یوونتوس جدا شد و قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن منعقد کرد. او در گفتگو با آر ام سی اظهار داشت: " تصمیم گرفتم بازنشسته شوم. در ذهنم فکر می کردم تنها گزینه هایی که در صورت ارائه پیشنهادشان تصمیمم تغییر خواهد کرد رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن هستند. این باشگاه ها به حدی رویایی بودند که ارزش فکر کردن جدی را نداشت. بنابراین در حال برنامه ریزی زندگی ام پس از فوتبال بودم. اما پیشنهاد پی اس جی در ماه می رسید. دو هفته درباره اش فکر کردم چون اگر قولی می دهم، می خواهم به خوبی انجامش دهم. نمی خواهم خودم را شرمنده کنم. پس از کمی تحلیل با خودم فکر کردم که می توانم یک یا دو سال دیگر به خوبی بازی کنم. فکر می کنم پی اس جی آخرین باشگاه من است چون این هدیه ای از سوی زندگی بود و برای رفتار حرفه ای من بود. می خواهم دست از بازی در رده باشگاهی بردارم. از زمانی که مدیران را دیدم تاکید کردند که هدفشان قهرمانی در لیگ قهرمانان نیست چون در طول این هفت سال متوجه شده اند که چه کار دشواری است. نمی توان این را به عنوان هدف تعیین کرد اما ما اشتیاق پیشرفت داریم. پاری سن ژرمن به یک چهارم رسیده بنابراین هدف این است که امسال فراتر برویم. من 24 سال برای قهرمانی در این رقابت ها تلاش کردم! بنابراین می دانم چه کار سختی است و اگر این تنها هدف باشد، اشتباه است. "

1070