توخل: رابیو دیگر بازیکن پاری سن ژرمن نیست

توخل: رابیو دیگر بازیکن پاری سن ژرمن نیست

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، تصمیم باشگاه درباره کنار گذاشتن آدرین رابیو به دلیل درخواستش برای جدایی از این تیم را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن تیم ملی فرانسه در حال حاضر در پاریس و در انتظار به پایان رسیدن فصل است تا قرارداد خود با بارسلونا را به امضا برساند. مدیر ورزشی پی اس جی اخیرا اعلام کرد که رابیو علاقه خود به جدایی از این تیم را اعلام کرده و در نتیجه از تیم اول کنار گذاشته می شود. توخل حالا به صورت علنی از این موضوع صحبت کرده و مدعی شد که کاملا تصمیم باشگاه را درک می کند اما هنوز توانایی های رابیو به عنوان یک بازیکن را تحسین می کند. او در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: " این تصمیم باشگاه است که آدرین دیگر با تیم نباشد. من این تصمیم را درک می کنم و به آن احترام می گذارم. حالا باید صبر کنیم. من بارها گفتم که این بازیکن را  دوست دارم اما این شرایط مدتهاست طول کشیده است. باشگته این تصمیم را گرفتم و من باید به آن احترام بگذارم. "

منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال نیز مدتها شرایط این بازیکن را تحت نظر داشتند اما به نظر می رسد که بارسلونا مقصد نهایی او در تابستان سال آینده خواهد بود. 

1070