افشاگری جنجالی یک مدل جوان علیه مارسیال که ممکن است به قیمت زندگی خانوادگی اش تمام شود

افشاگری جنجالی یک مدل جوان علیه مارسیال که ممکن است به قیمت زندگی خانوادگی اش تمام شود

سایت رسمی فوتبالی – سران باشگاه منچستریونایتد فکر می کردند تا با برکناری ژوزه مورینیو، آرامش به رختکن این تیم بازخواهد گشت و تیمشان بدون حاشیه و دغدغه برای نزدیک شدن به اهداف فوتبالی اش خواهد جنگید. اما 24 ساعت بعد از برکناری مورینیو و جدایی او از جمع شیاطین سرخ، یک اتفاق حاشیه ای دوباره یکی از یونایتدی ها را به دردسرانداخته است.

صحبت از آنتونی مارسیال است؛ مهاجم فرانسوی یونایتد که حالا حسابی به دردسرافتاده و این دردسر ممکن است برای او به قیمت زندگی خانوادگی اش تمام شود. یک مدل 20 ساله به نام مالیکا سمیچی در گفتگو با روزنامه سان چاپ بریتانیا اعلام کرده که در زمانی که ملانی دا کروس، همسر مارسیال باردار بوده، این فوتبالیست فرانسوی دائما برای او پیغام می فرستاده.

طبق گفته این دختر 20 ساله، اندکی بعد از آنکه دیدیه دشان نام مارسیال را از جمع بازیکنان فراخوانده به اردوی خروسها برای جام جهانی خط زده و یک ماه قبل از تولد سوان، فرزند مارسیال و ملانی، در یک رستوران شبانه در پاریس با این مهاجم فرانسوی آشنا شده است و از فردای آن روز، مارسیال دائما برای او پیغام می فرستاده. سمیچی دراین باره گفته:« بعد از گذشت مدتی مارسیال سوالاتی شخصی از من می پرسید و به نظر می رسید که از من خوشش آمده؛ من می دانستم که او همسر دارد و منتظر تولد فرزندشان هستند؛ به همین خاطر سعی کردم که قضیه را فراموش کنم.»

بنا بر صحبت های سمیچی، قضیه به همینجا ختم نشده و مارسیال حتی بعد از تولد فرزندش هم برای او پیغام می فرستاده. سمیچی ادامه داد:«او از من می خواست تا با هم قرار بگذاریم و من واقعا معذب بودم. مارسیال از من می خواست تا به منچستر بروم و او را ببینم و می گفت که اینگونه هیچ کسی ما را با هم نخواهد دید. سعی کردم کمی او را بازی بدهم. اما می دانستم که مارسیال فردی عوضی است.او یک بچه سه ماهه در خانه اش داشت. اگر شرایط متفاوت بود، شاید به آشنایی بیشتر با او فکر می کردم ولی در چنین شرایطی، اگر وارد رابطه با یک فرد متاهل بشوی، باید از خودت شرمسار باشی.»

روزنامه سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که این اولین بی اخلاقی مارسیال نبوده و او زمانی با ملانی دا کروس، همسر فعلی اش آشنا شده که با همسر سابقش سامانتا ژاکلینت زندگی می کرده. زندگی مشترک آنها در ژانویه سال 2016 به خاطر خیانت این ستاره فرانسوی از هم پاشید و بعد از آن بود که او با ملانی ازدواج کرد.

6363