دی فرانچسکو: امیدوارم رونالدو برابر رم بازی نکند

دی فرانچسکو: امیدوارم رونالدو برابر رم بازی نکند

سایت رسمی فوتبالی - اوزه بیو دی فرانچکسو، مربی رم، امیدوار است که کریستیانو رونالدو در دیدار روز شنبه این تیم برابر یوونتوس به میدان نرود چرا که این بازیکن را خطر شماره یک می داند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پیش از پایان سال 2018 استراحت خواهد کرد اما به نظر می رسد که در دیدار برابر رم به میدان برود. این مهاجم پرتغالی پس از پیوستن به یوونتوس موفق شده در 21 بازی 12 گل به ثمر برساند. دی فرانچسکو که پس از حضور رم در رده هفتم جدول رده بندی تحت فشار قرار دارد، می داند که در رویارویی با رونالدو چالش هایی در انتظار تیمش خواهد بود. او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: " رونالدو خطر شماره یک است. او بازیکنی فراتر از همه بازیکنان دیگر است. شاید او در 35 دقیقه بازی هیچ حرکت خاصی انجام ندهد اما پس از آن یک جادوی بی نظیر را به نمایش بگذارد. او بازیکنی است که مربیان به سختی می توانند جانشینی برایش پیدا کنند چون می تواند هر وقت که بخواهد درباره بازی تصمیم بگیرد. به همین دلیل امیدوار هستم که او نتواند در دیدار برابر رم به میدان برود. "

رم 22 امتیاز با یوونتوس که صدرنشین بدون شکست سری آ به حساب می آید و در 15 بازی از 16 بازی خود با پیروزی میدان را ترک کرده، فاصله دارد.

1070